Logo A1 Hrvatska d.o.o.
Logo A1 Hrvatska d.o.o.

A1 Hrvatska d.o.o.

A1 Hrvatska d.o.o.

    • 2.97 91 recenzija

    91 recenzija
    • 2.97 91 recenzija

    91 recenzija
  • Prati

    O nama

    Web

    www.a1.hr/karijere

    Veličina

    > 1000 zaposlenih

    Prihod

    > 500 mil. HRK

    Osnovano

    1998

    Sjedište

    Vrtni put 1, Zagreb

    Djelatnost

    Telekomunikacije

    Management

    Jiri Dvorjančansky

    Opis

    A1 Hrvatska dio je A1 Telekom Austria Grupe - vodećeg pružatelja digitalnih usluga i komunikacijskih rješenja u centralnoj i istočnoj Europi. A1 Telekom Austria Grupa djeluje u sedam zemalja te zajedno pružamo usluge za približno 24 milijuna korisnika. I A1 Hrvatska ponosi se svojim brojkama ? zapošljavamo oko 2000 ljudi te se svakodnevno brinemo o potrebama 2 milijuna korisnika.

    A1 Hrvatska ulaže u razvoj 5G tehnologije te je prvi demonstrirao brzinu veću od čak 20 Gbit/s u živoj 5G mreži, što je apsolutni brzinski rekord u mobilnom segmentu u Republici Hrvatskoj. Demonstrirane brzine i kapaciteti 5G tehnologije u budućnosti omogućit će gigabitne brzine na cijelom teritoriju Hrvatske što su osnovni preduvjeti za digitalizaciju, ravnomjerni razvoj i globalnu konkurentnost. U fiksnom segmentu kontinuirano razvijamo vlastitu infrastrukturu i zato smo danas operator s najraširenijom optičkom mrežom za superbrzi internet s brzinama do 500Mbit/s kojom pokrivamo 500 tisuća kućanstava na tehnologiji nove generacije koja podržava sve preduvjete Digital agende EU2025.

    U skladu s digitalnim načinom života korisnicima nudimo konvergentnu ponudu koja uključuje kombiniranje mobilne i fiksne usluge te televiziju. Nudimo cjelokupna poslovna rješenja i rješenja u oblaku, a razvijamo i nove digitalne platforme. Ulažemo i u sigurnosna rješenja te gradimo novi podatkovni centar na 1800m2 koji će predstavljati najmodernije postrojenje takve vrste u Hrvatskoj.

    Naša svrha je "Empowering digital life".
    Transformacija iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju dio je naše evolucije. U tom su procesu presudni naši zaposlenici koji mijenjaju ustaljene procese i zadane norme te stvaraju nešto novo - inovacije za svijet u digitalno doba.
    Tehnologija nam pruža mogućnosti koje su prije dvadesetak godina bile na rubu znanstvene fantastike, a danas su dostupne gotovo svima. U posljednja dva desetljeća naš razvoj pratio je potrebe korisnika, ali i nove navike života. Kako bismo korisnicima omogućili da na pravi način dožive prednosti digitalnih proizvoda i usluga, naša je briga pronaći najbolja pametna rješenja koja će pojednostaviti komplicirano, uštedjeti vrijeme te omogućiti više uživanja u slobodnim trenucima.


    - prikaži više

    Recenzije za A1 Hrvatska

    Preporuka

    Radno vrijeme
    3.3
    Sigurnost radnog mjesta
    3.2
    Plaća i karijera
    2.4
    Menadžment
    2.7
    Međuljudski odnosi
    3.3

    Preporuka

    Radno vrijeme

    3.3

    Sigurnost radnog mjesta

    3.2

    Plaća i karijera

    2.4

    Menadžment

    2.7

    Međuljudski odnosi

    3.3

    Naše priče

    Ante Brzović

    ICT Account Manager

    Vedran Jančić

    Voditelj tima za savjetovanje korisnika

    Vlatko Vargić

    Voditelj tima SME

    Što nudimo

    U A1 Hrvatska paket pogodnosti za zaposlenike uključuje podršku i brigu o našim zaposlenicima i njima najvažnijim osobama, a uključuje područja kao što su zdravlje, ravnoteža posla i privatnog života, razvoj, razne sadržaje na kampusu, zabavne aktivnosti, sudjelovanje u razvoju lokalne zajednice te druge materijalne pogodnosti.

    Više o našim pogodnostima: https://www.a1.hr/karijere/pogodnosti-u-a1

    ***

    Zadovoljstvo naših zaposlenika:
    Kontinuirano radimo na razvoju inovativnih praksi za upravljanje ljudskim resursima u skladu s potrebama naših zaposlenika i zahtjevnim tržišnim uvjetima. Godinama smo jedan od najpoželjnijih poslodavaca na tržištu te dobitnici certifikata Poslodavac Partner koji dokazuje predanost kvaliteti upravljanja zaposlenicima, kao i MAMFORCE certifikata za izvrsnost u omogućavanju ravnoteže posla i obitelji. Naš program "Empowering ideas" za poticanje internog poduzetništva 2018. godine je proglašen najboljom HR praksom u Hrvatskoj. Bitno nam je da se naši zaposlenici na svom radnom mjestu osjećaju ugodno. Unutar našeg kompleksa imamo vrtić za djecu, restoran, kafiće, fitness, bazen, saunu i sobe za zajednička neformalna druženja.

    Transformacija kompanije:
    A1 Hrvatska je 2017. godine je pokrenula sveobuhvatnu digitalnu transformaciju čime je napravljen svojevrsni zaokret u strategiji poslovanja s ciljem digitalizacije korisničkog iskustva. Kroz transformaciju kompanije promijenjeni su interni procesi, uvedene su agilne metode rada te se krenulo u intenzivan razvoj digitalnih vještina za zaposlenike.

    Moderni radni prostori:
    Novi moderni prostori kroz otvorenost prate nove načine rada i očekivanja zaposlenika u digitalnom dobu, a riječ je o investiciji od skoro 4 milijuna eura i projektu koji je trajao više od godinu dana. U novouređenom prostoru nema odvojenih ureda, svi djelatnici zajedno rade. Istovremeno, četiri puta je povećan broj soba za sastanke (što uključuje fokus sobe za kratke sastanke te 16 kolaboracijskih soba za agilne timove), implementirane su brojne društvene zone na svakom katu kao i neformalna mjesta za rad. Odjeli koji najčešće surađuju na razvoju proizvoda, usluga ili procesa od sada i sjede zajedno, a uklonjene su i hijerarhijske prepreke pa predsjednik uprave i menadžment sjede zajedno s zaposlenicima, bez vlastitih ureda. Projekt kompanije A1 Hrvatska inspiriran je tzv. Acitivity based working modelom kojeg koriste svjetski poznate digitalne kompanije poput Googlea i Microsofta, a koji zaposlenicima omogućuje da unutar kampusa rade gdje i kada žele uz korištenje najmodernijih tehnologija.

    Novi načini rada i razvoj vještina budućnosti:
    Organizacija rada i procesa u A1 Hrvatska danas je usmjerena na brzo reagiranje na zahtjeve korisnika i promjene na tržištu, na agilnost i inovativnost te odmak od hijerarhijskih struktura i silosa tipičnih za tradicionalne velike kompanije. Uz uvođenje agilnih metodologija u svakodnevno poslovanje, A1 Hrvatska je uložila više od tri milijuna kuna na edukaciju zaposlenika kako bi njihove vještine pratile brze promjene na tržištu. Prvi multidisciplinarni timovi u A1 započeli su s radom 2017. godine, a od tada je više od 300 zaposlenika educirano za rad u agileu. Kako bi zaposlenici što prije usvojili nove napredne vještine potrebne za rad u digitalnom dobu, pokrenuta je i A1 Digitalna akademija. Samo u prvoj godini, u 9600 sati treninga, više od 500 zaposlenika, učilo je o različitim metodologijama kao što su Design Thinking, UX Design, Agile & Scrum, Product Owner, Lean Six Sigma Green Belt, Big Data & advanced analytics, Python i slično, koje primjenjuju u daljnjem poslovanju.

    Fleksibilni oblici rada:
    Projekt Flexerica uključuje fleksibilno radno vrijeme i fleksibilno mjesto rada. Zaposlenici A1 Hrvatska imaju mogućnost rada od kuće ili nekog drugog mjesta te mogu prilagoditi svoje radno vrijeme, u smislu fleksibilnosti dolaska i odlaska s posla, na način koji im olakšava balanisranje privatnih i poslovnih obveza.


    Javite nam se



    86 recenzija zaposlenika za radne uvjete

    4.25

    Super

    Sadašnji posao - Zaposlenik - Administracija - Zagreb - 14.08.2019

    Sve je super i baš onako kako mi je bilo prezentirano na razgovoru. Kolege su super i uvijek spremni pomoći. Posla ima podosta, ali radna okolina je ispunjena dobrim raspoloženjem, pa dan prođe bez stresa.

    + Prednosti

    Prijateljska okolina

    4.20

    Odlična radna atmosfera, dobar timski duh i kompanijska kultura

    Sadašnji posao - Zaposlenik - Zagreb - 27.08.2020

    Posao je zanimljiv i dinamičan, ima naravno minuse i pluseve kao i svaki drugi posao, ali dok god je puno vipe pluseva, super je :) Okruženje je poticajno, za dobre inicijative i ideje se uvijek nađe sluha, radna atmosfera je ugodna, a profesionalna.

    + Prednosti

    Fleksibilno radno vrijeme i mjesto, odlučna kultura kompanije i super ljudi

    - Nedostaci

    Kompleksan organizacijski sustav

    3.75

    Vrlo dobro.

    Sadašnji posao - Zaposlenik - Tehnički poslovi - Zagreb - 13.06.2019

    Il stvar varira od odjela do odjela ili su neke recenzije sto citam sad vec zastarjele. Kod mene je bilo 8 mjeseci na agenciji, 6 mjeseci A1 ugovor na određeno, nakon toga ugovor na neodređeno. Puno ljudi odlazi i vjerojatno su nekome stvari dosle iz guzice u glavu. Dosta ovisi i o sefovima odjela, neki prate rad zaposlenika, a neki imaju svoje filozofije pa se kod njih stagnira i u ugovornom i u financijskom smislu. Placa je jos uvijek ispod zagrebackog prosjeka, al je bruto u godinu dana narastao za 34%. Ne ocekujem isti ritam, al uz bonuse (sasvim ostvarive i jebiga, neprodajne o tima ne znam nista) ispadne skroz korektno. Prekovremeni placeni, rad neradnim danom i blagdanom isto, oko bolovanja se ne rade problemi. Kako je bilo u drugim call centrima pred par godina, ovdje je sjajno. O napredovanju i ostalim stvarima nemam pojma, prekratko sam tu. Prostora za poboljsanje sigurno ima. Cemo vidimo sto i kako dalje.

    + Prednosti

    Bonusi, odlicna atmosfera na poslu, uredne isplate.

    - Nedostaci

    Radno vrijeme, manjak parkinga

    5.00

    Izvrsni uvjeti na poslu

    Sadašnji posao - Zaposlenik - Tehnički poslovi - Zagreb - 28.09.2020

    Sviđa mi se što posao nije monoton, već je svaki dan nova prilika za učenje i stjecanje novog znanja i iskustva. To mi omogućava da rastem kao zaposlenik i osoba, što mi je bitno, jer mi nova znanja omogućuju da radim bolje ne samo u svom odjelu, već i u cijeloj kompaniji. Kolege nude pomoć i podršku, a sama kompanija dosta benefita i pogodnosti

    + Prednosti

    Osim mnogobrojnih mogućnosti koje mi šire prostor za razvoj i napredovanje, sviđa mi se što dio vremena mogu raditi od kuće, što mi olakšava usklađivanje posla s obvezama s djecom i kućom . Stalno su nam na raspolaganju razne pogodnosti, a neke od njih imaju značajan financijskli benefit.

    - Nedostaci

    Posla ima dosta i ponekad je stvari potrebno odraditi brzo. Ali, meni osobno to čak i nije nedostatak, jer volim akciju, ona posao čini zanimljivijim.

    2.44

    Podređeni

    Sadašnji posao - Zaposlenik - Zagreb - 11.04.2019

    Posla i odgovornosti svakim danom ima sve više i više što realno nije loše, ali da se ljudi pošteno plate za to. Zaposlenici su brojke i uštede, a misao vodilja da smo svi zamjenjivi: "Ako misliš da ti je tu loše, odi!" Blagodati openspace-u su neprocijenjive kad vas 50 počne pričati na mobilni telefon bilo s korisnikom, vendorom ili kolegom. Buka je vaš stalni prijatelj. O klimi da ne govorim, jednima je vruće, drugima hladno pa se vi dogovorite. Prehlade su neizbježne, jer ljudi kišu i kašlju po vama, a klice samo uživaju u seobi od jednog do drugog. Ako dobro radite samo će vas iskorištavati i dodjeljivati još više posla, dok će vam radni uvjeti iz dana u dan bivati sve lošiji. U odjelu u kojem radim trenutno ne postoji netko tko će vas mijenjati dok ste na godišnjem ili bolovanju pa vas sve lijepo dočeka. Također se od zaposlenika očekuje da nekako izmisli svoju zamijenu dok ga nema. Zvanje od strane svih dok ste na godišnjem ili bolovanju je nažalost normalna pojava. Plaća je neproprcionalna poslu koji se obavlja. Kad god se spomene da je veći obujam posla (zbog spajanja više kompanija u jednu ex Bnet, ex Amis, ex Metronet) i kako bi bilo lijepo vidjeti neki poticaj u novčanom obliku, uslijedi famozna rečenica: "Nemamo u budžetu." Na ovo se možete samo nasmijat, jer takve nebuloze se prodaju u A1. U odjelu u kojem radim ne postoiji mogućnost napredovanja zalaganjem, jedino moguće napredovanje je ako se nekom uvučete pod kožu i budete ulizica. Ako pak poštenim radom i primjerom pokazujete što znate i možete, očekujte samo više posla na istom mjestu za istu plaću koju ste dogovorili na prvom razgovoru. Rukovodstvo je loše, a obzirom da se isto tako mijenja brzinom kao čarape ne možete ništa drugo očekivati. Na pozicije dolaze "profesionalci" koji ne znaju posao svojih radnika, niti se trude upoznati ga. Sve rade kako bi ostvarili svoje ciljeve, a o radnicima ne brinu. Vizije su samo njima jasne i neprovodive u djelo. Pokušate li im objasniti kako neke stvari nemaju smisla i predložite im neka druga rješenja odgovor koji dobijete za prijedlog je da ste negativni i da ne želite promijene. Puna usta su im digitalizacije, a od toga ni d. Komunikacija između zaposlenika je vrlo dobra. Kolege su uvijek spremni pomoći i uskočiti, objasniti. To je nešto što još drži vodu u ovoj firmi, jer si zaposlenici uvijek koliko god bili u banani barem kad se ohlade dođu i pomažu jedni drugima. Komunikacija između vodećih i zaposlenika je međutim trula. Menageri nisu zainteresirani za problematiku bilo opću ili pojedinačnu i ne doživljavaju zaposlenike. Sastanci 1:1 odgađaju se u beskraj i zaposlenici nemaju ni pravu priliku reći sve što misle i žele, nego se to uvijek govori u prolazu, na što oni samo nabace smiješak i odmahuju rukom kako su to samo neki mizerni problemčići koji su im upravo prošli kroz jedno uho i kroz drugo izašli. Tužno i žalosno... Ljudima dati plaće kako spada i omogućiti im bonuse. Smanjiti planove koji nisu normalni. Slušati zaposlenike što govore. Prestati zvati i maltretirati ljude dok su na godišnjem/bolovanju.


    © 2020 Adorio - made within Croatia