Menadžer za implementaciju izvršnih proizvodnih IT sustava (m/ž)

PLIVA HRVATSKA d.o.o. (21)
Zagreb

Menadžer za implementaciju izvršnih proizvodnih IT sustava (m/ž) Apply now »

Date: Jan 29, 2021

Location: Zagreb, HR, 10000

Company: Teva Pharmaceuticals

Tko smo mi

Teva je globalni farmaceutski lider i najveći proizvođač generičkih lijekova na svijetu, posvećen poboljšanju zdravlja i povećanju pristupa kvalitetnim zdravstvenim rješenjima širom svijeta. Naši su zaposlenici u središtu našeg uspjeha, s kolegama u preko 80 zemalja koji svakodnevno dostavljaju najveći svjetski portfelj lijekova za 200 milijuna ljudi. Nudimo jedinstveno raznolik portfelj proizvoda i rješenja za pacijente kao i novih proizvoda u fazama razvoja povezanih s našim glavnim terapijskim područjima. Kontinuirano razvijamo rješenja usmjerena na pacijenta i značajno povećavamo naše poslovanje generičkim i specijalnim lijekovima kroz ulaganja u istraživanje i razvoj, marketing, poslovni razvoj i inovacije. Tako poboljšavamo zdravlje i omogućavamo ljudima da žive bolje i zdravije. Pridružite nam se na našem putu rasta!

Vaša zaduženost

 

Kao član GLOBALNOG IT tima bit ćete odgovorni za:

  • vođenje projekata ili dijelova projekata vezano uz Tevine globalne MES (Manufacturing Execution Systems) i OEE (Overall Equipment Efficiency) sustave
  • suradnju s projektnim timovima u svrhu razumijevanja kros-funkcionalnih procesa
  • razvoj rješenja u skladu s trenutnim sustavom i implementacijskim radnim okvirom
  • analiziranje i interpretaciju poslovnih zahtjeva te definiranje rješenja i najboljih globalnih praksi
  • kreiranje validacijskih dokumenata, metodologija i predlaganje najboljih praksi za MES/OEE program u skladu s GMP standardima
  • izradu i odobravanje projektne dokumentacije
  • tehničku stručnost te odgovornost za zadano područje MES ili OEE sustava
  • suradnju s vanjskim pružateljem sustava za MES i OEE
Vaš profil
  • VŠS/VSS - fakultet tehničkog usmjerenja (FER, FOI, PMF, TVZ ili drugi srodni fakultet)
  • radno iskustvo u području IT poslovne analize i/ili razvoja i testiranja IT aplikacija
  • poželjno poznavanje MES i/ili OEE sustava i rješenja (posebno Werum PAS-X i Werum KPI)
  • poželjno iskustvo u području proizvodnje i/ili sustava automatizacije
  • poželjno iskustvo u farmaceutskoj industriji i u GMP reguliranom okruženju
  • poželjno iskustvo u upravljanju projektima
  • odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu te spremnost na rad u globalnom okruženju
  • visok stupanj osobne odgovornosti i inicijative, samostalnost u radu
  • komunikativnost, spremnost na timski rad
  • spremnost na povremena putovanja
Function Information TechnologySub Function Business Process AnalysisReports To In process of validationRadite već u Tevi?

Ako ste trenutačni zaposlenik Teva grupe, prijavite se putem interne stranice karijere koja je dostupna na "Employee Central". Na taj način Vaš će se zahtjev tretirati s prioritetom. Također ćete imati prilike vidjeti mogućnosti koje su otvorene isključivo za Teva zaposlenike. Koristite sljedeću vezu za pretraživanje i prijavu: Interna stranica karijere

Interna stranica karijera dostupna je i s Vaše kućne mreže. Ako imate problema s pristupom Vašem EC računu, obratite se svom lokalnom HR / IT partneru.

Tevina posvećenost jednakim mogućnostima zapošljavanja

Teva se zalaže za jednake mogućnosti zapošljavanja. Globalna politika Teva grupe pruža jednake mogućnosti zapošljavanja bez obzira na dob, rasu, vjeroispovijest, boju kože, vjeru, spol, invaliditet, trudnoću, zdravstveno stanje, seksualnu orijentaciju, rodni identitet, porijeklo, braniteljski status, nacionalno ili etničko porijeklo ili bilo koji drugi pravno priznati status koji podliježe zaštiti sukladno važećim zakonodavnim okvirima.

Apply now »
  • www.teva.com

  • Ostali oglasi za posao











    Adorio email icon
    Primi obavijesti novih
    oglasa za posao
    Nastavkom prihvaćate naše Uvjete korištenja. Možete se u bilo kojem trenutku odjaviti od primanja obavijesti novih oglasa za posao.

    © 2021 Adorio - made within Croatia