Logo Span d.d.

Service Desk Agent (m/f)

Span d.d. (53)
Zagreb
logo

Service Desk Agent (m/f)

Span d.d. (53)
Zagreb

Span je jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija. Posvetili smo gotovo 30 godina razvoju softvera, servisnoj i sistemskoj integraciji. Iz godine u godinu rastemo prema svim poslovnim parametrima. Trenutno nas je više od 500 zaposlenih i imamo 10 ureda u Hrvatskoj i svijetu.

Ljudi predstavljaju nešto najvrednije što imamo u Spanu. Ponosimo se prijateljskom radnom atmosferom koje ćeš i ti postati dio. Svojim zaposlenicima dajemo veliku osobnu slobodu, ali očekujemo od njih visoku osobnu odgovornost.

Želiš biti dio vrhunske IT support ekipe? Raditi s korisnicima diljem svijeta te biti dio rješenja za sve njihove zahtjeve i probleme? Biti dio velikog Service Desk odjela i usko surađivati s ostalim kolegama – operaterima, specijalistima i inženjerima?

Javi nam se i postani jedna od ključnih karika u kompleksnom lancu IT podrške globalnim korisnicima!


Što ćeš raditi?

  • Voditi brigu o svim ticketima koji stižu od strane Spanovih korisnika – otvaranje, klasifikacija, prioretizacija
  • Voditi komunikaciju (pretežno pisanu) s korisnicima iz cijelog svijeta prilikom prijave njihovih zahtjeva i problema
  • Nadzirati „životni ciklus“ ticketa i voditi brigu o napretku rješavanja istih unutar Service Desk odjela te specijaliziranih inženjerskih timova
  • Pružati administrativnu IT podršku za krajnje korisnike
  • Administrativno koordinirati P1 incidente (incidente s najvišom razinom hitnosti i prioriteta)
  • Mentorirati i obučavati nove kolege u timu


Koje uvjete moraš posjedovati?

  • SSS/VŠS
  • Napredno poznavanje Microsoft Office paketa
  • Minimalno B2 razina poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu


Koje osobine trebaš imati?

  • Razvijene organizacijske vještine
  • Izražena savjesnost i odgovornost
  • Brzina i efikasnost u dinamičnom radnom procesu
  • Pokazivanje inicijative i proaktivnost
  • Ažurnost i samostalnost u radu
  • Sklonost timskom radu


Što ti nudimo?

  • Veliki tim i kolege koji vole pomoći
  • Radnu okolinu i kulturu koja potiče osobni razvoj i timski duh
  • Mogućnost za učenje i razvoj kompetencija
  • Redoviti feedback na tvoj rad
  • Ostale benefite poput besplatnog sistematskog pregleda, Multisport kartice, dodatnih slobodnih dana, pogodnosti za djecu zaposlenika i dr.


Ovo radno mjesto uključuje rad od ponedjeljka do petka, u dvije smjene.


Apply for this job

  • O nama
  • Želite li se pridružiti rastućem timu vrhunskih profesionalaca koji ulažu vrijeme i trud u podučavanje, karijerni rast i razvijanje zaposlenika u sljedeću generaciju IT stručnjaka? Došli ste na pravo mjesto. Span je hrvatska IT kompanija s globalnim dosegom specijalizirana za pružanje stručnih usluga projektiranja i razvoja informacijskih sustava te tehničke podrške za poslovne korisnike i velike korporacije. Neprestano se usavršavamo, poboljšavamo i usvajamo nove trendove, nove vještine i nova znanja, nudeći vam gotovo beskrajne mogućnosti za napredak. Učite od najboljih, iskusite vrhunske tehnologije i napredujte uz podršku visoko educirane ekipe stručnjaka radeći za velike međunarodne klijente. Istodobno, Span njeguje ljudske vrijednosti i potiče neformalno, prijateljsko radno okruženje i gotovo obiteljsku atmosferu. U Spanu je komunikacija iznimno bitna i uvijek nalazimo vremena kako bismo razmotrili svaki prijedlog, uvažili svako mišljenje i čuli svaki glas. Span jednakim žarom te pozornošću brine i za svoje klijente kao i za svoje zaposlenike, a ljudi su nam uvijek na prvom mjestu.
  • Web span.eu
  • Veličina 500-1000 zaposlenih
  • Prihod 100-500 mil.
  • Osnovano 1993
  • Sjedište Koturaška cesta 47, Zagreb
Slike

Adorio email icon

Primite obavijesti novih oglasa za posao

Nastavkom prihvaćate naše Uvjete korištenja. Možete se u bilo kojem trenutku odjaviti od primanja obavijesti novih oglasa za posao.

© 2021 Adorio - made within Croatia