Plaća Specijalist marketing


Prosječna plaća

1.098 EUR

Medijan plaća

1.000 EUR

Prosječna mjesečna plaća za specijalista marketinga u Hrvatskoj je 1.098 EUR neto, dok je mjesečni medijan plaće 1.000 EUR neto. Raspon plaće za specijalista marketinga je u pravilu kod većine ispitanika između 836 EUR i 1.287 EUR. Procjena plaće se temelji na uzorku koji je prikupljen od 348 korisnika u proteklih 12 mjeseci.

Koliko je prema vama iznos od 1.098 EUR točan?

Koliko je prema vama iznos od 1.098 EUR točan?

točan Viša Niža
Ispunite upitnik i otkrijte kolika je plaća drugih osoba na vašem radnom mjestu prema zanimanju, godinama radnog iskustva, obrazovanju, županiji i drugim parametrima.
Ispunite upitnik i otkrijte kolika je plaća drugih osoba na vašem radnom mjestu prema zanimanju, godinama radnog iskustva, obrazovanju, županiji i drugim parametrima.
Često postavljena pitanja

Prosječna plaća je izračunata koristeći podatke o plaćama od 348 specijalista marketinga koji su podijelili informacije o svojim plaćama. Važno je napomenuti da na prosječnu plaću mogu utjecati godine radnog iskustva, stručna sprema, obrazovanje, grad i ekstremne vrijednosti, kao što su vrlo visoke ili vrlo niske plaće. Za detaljnije informacije o plaći specijalista marketinga, koje obuhvaćaju faktore poput godina radnog iskustva, obrazovanja, županije i ostale parametre, možete koristiti naš besplatni upitnik za uspoređivanje plaće.

Medijan plaće je kao srednji broj u nizu plaća. Zamisli da imamo 9 osoba i svaki od njih zarađuje neku plaću. Ako bismo sve plaće posložili od najmanje do najveće, medijan je ona plaća koja se nalazi točno u sredini tog niza, dakle 5. plaća kad brojimo od najmanje prema najvećoj.

Na primjer, ako imamo ovih 9 plaća: 600 EUR, 700 EUR, 800 EUR, 900 EUR, 1.100 EUR, 1.200 EUR, 1.500 EUR, 2.700 EUR i 3.000 EUR, medijan plaće bio bi 1.100 EUR. To znači da polovica osoba zarađuje manje od 1.100 EUR, a druga polovina zarađuje više od 1.100 EUR.

Medijan plaće često se koristi kao mjera centralne tendencije pri analizi plaća, jer je manje osjetljiv na izuzetke ili ekstremne vrijednosti u usporedbi s aritmetičkom sredinom (prosječnom vrijednošću).

Dakle, medijan je vrijednost koja dijeli skup na dva jednaka dijela, tako da polovina specijalista marketinga ima plaće veće od 1.000 EUR neto, a druga polovina ima plaće manje od 1.000 EUR neto.

Korištenje medijana plaće može biti korisno kako bi se dobila bolja predodžba o tome kolika je "uobičajena" plaća u nekoj skupini ili populaciji, a osobito kada postoje velike varijacije u plaćama.

Zanima te kako proizvodi i usluge postaju prepoznatljivi i željeni od strane potrošača? Već si kao dijete zamišljao inovativne kampanje i proučavao oglase? Kao Specijalist marketinga, tvoja je odgovornost razumjeti tržište, prepoznati ciljnu skupinu i stvoriti strategije kako bi tvrtka bila što uspješnija. Ti si kreativac koji kombinira umjetnost i znanost kako bi postigao poslovne ciljeve. Surfaš na valu digitalnih trendova, koristiš podatke za donošenje odluka i kreiraš sadržaj koji će privući i zadržati klijente.

Kako bi bio uspješan, moraš razumjeti potrebe potrošača, ali i biti u tijeku s tehnološkim napretkom. Istraživanje tržišta, planiranje kampanja, analiza rezultata - sve su to zadaci koji čekaju na tebe.

Hard skills
  • Poznavanje digitalnog marketinga i alata
  • Analitičke vještine i razumijevanje podataka
  • Poznavanje SEO-a i SEM-a
  • Rad s društvenim mrežama
Soft skills
  • Kreativnost i inovativnost
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Umijeće timskog rada

Postati specijalist za marketing obično zahtijeva kombinaciju formalnog obrazovanja, praktičnog iskustva i kontinuiranog usavršavanja u brzo mijenjajućem svijetu digitalnog marketinga. Većina specijalista za marketing ima barem preddiplomsku diplomu iz marketinga, poslovne administracije, komunikacija ili srodnih disciplina. Postoji mnogo specijaliziranih programa i tečajeva koji nude edukaciju u specifičnim segmentima marketinga kao što su digitalni marketing, društveni mediji ili content marketing.

U doba digitalizacije, marketing nikada nije bio važniji. Svijet online tržišta raste iz dana u dan, a s njim i potreba za stručnjacima koji će znati kako se izdvojiti iz gomile. Budući da se tehnologija neprestano razvija, uvijek će biti potrebe za onima koji se mogu prilagoditi i koristiti nove alate i strategije. Društvene mreže, virtualna stvarnost, umjetna inteligencija - tko zna što će sutra biti ključno u svijetu marketinga? Ako si spreman učiti i razvijati se, svijetla budućnost čeka na tebe. Možda ćeš jednog dana biti iza neke od najvećih marketinških kampanja, ili ćeš možda kreirati novu platformu koja će promijeniti način na koji komuniciramo s potrošačima.



© 2023 Adorio - made withfor Croatia