Podijelite vaše iskustvo
Unutar samo nekoliko minuta možete poslodavca ocijeniti u sljedećim kategorijama: radno mjesto, plaća i napredovanje, rukovodstvo te međuljudski odnosi.
Od poželjnog poslodavca, ovo se pretvorilo u katastrofu. Mikromanagement je na izuzetno visokoj razini, radnici su pretvoreni u osobe koje izvršavaju želje i hireve nadređenih, bez ikakve mogućnosti izražavanja svog mišljenja. Ako se pita nadređene, onda svatko ima mogućnost reći sto misli, no u stvarnosti je to apsolutno nemoguće. Sramotno je da se plaće ne dižu godinama, samo se smanjuju. Ne mislim da osoba koja svojim radom ne zaslužuje povišicu, da je po defaultu mora dobiti. No, povišicu možete dobiti samo ako zaprijetite odlaskom. Nažalost, jedini benefit rada u banci jest što plaća dođe na vrijeme. Prekovremeni i bonusi su nepoznanica. Da nema dobrih međuljudskih odnosa, davno bi većina dala otkaze.
Mirno radno mjesto i loša organizacija posla. Plaća nije loša za HR prilike, mogla bi biti bolja, napredovanje je teško moguće. Dobro provode ideje svojih rukovoditelja i vlasnika bez obzira na situaciju u firmi i tržištu rada. Većina ljudi čeka penziju.
Sve se bazira na prodaji i vrši se pritisak na službenike na šalteru. Premale plaće za obujam posla i odgovornost koju službenik na šalteru ima. Za obećane bonuse su postavljeni uvjeti koje je gotovo nemoguće ispuniti kako bi se bonus ostvario. U rukovodstvu je nestručni kadar koji nema sluha za svoje podređene. Zbog loših uvjeta u banci (male plaće, pritisak rukovodećeg kadra, itd... ) dolazi i do stresa radnika koji se rezultira lošim međuljudskim odnosima unutar banke. Reducirati broj zaposlenih u back-u i zaposliti školovan kadar koji će znati riješiti određene probleme i naći rješenje kako bi banka krenula naprijed te povećati broj ljudi u poslovnicama kako bi se trenutni kadar rasteretio da bi mogli kvalitetnije obavljati svoj posao. Maknuti naglasak s prodaje te smanjiti kriterije za dobivanje bonusa..
Meni su uvjeti dobri ali okolina pati, poslodavac ne razumije što je važno za razvoj biznisa