Prodavač u automobilskoj industriji

Posao prodavač u automobilskoj industriji

Što radi prodavač u automobilskoj industriji?

Na riječi konjska snaga, kubika ili felge, tvoje srce kuca brže? Od kad si bio mali, znao si da ćeš jednog dana voziti BMW M5? Ali se također možeš prilagoditi potrebama i željama drugih ljudi, te ih savjetovati? Onda moraš postati prodavač. Bilo da se radi o novim ili rabljenim autima, uvijek ćeš pronaći odgovarajućeg kupca ili ćeš za svakog kupca naći odgovarajući auto. Da bi to postigao, morati ćeš prvo razgovarati s kupcima, predstaviti načine plaćanja, te organizirati primopredaju. Kako je velik dio tvog posla uredski, jedan dio vremena ćeš provesti u ugovorima. A kako ti nikad ne bi bilo dosadno u ovom poslu, također vodiš brigu o promocijama i organizaciji eventa u auto salonu.

Muškarci

Žene


Obrazovanje

potrebno je završiti srednje strukovno obrazovanje u trajanju od 4 godine


Važni školski predmeti

hrvatski, engleski, matematika, ekonomija

Potrebne vještine prodavača u automobilskoj industriji

Ako misliš da kao prodavač automobila, cijeli dan samo ideš s kupcima iz jednog automobila u drugi, pokazujući im osobitosti sjedala za masažu ili odrađuješ probnu vožnju, onda imaš pogrešan opis posla. Osim toga, vodiš računa i o komercijalnim i logističkim zadacima u pozadini. To uključuje reviziju i računovodstvo, kao i kontrolu novo pristiglih automobila i isporuku kupljenih vozila tvojim klijentima. Računalne vještine mogu ti olakšati život. Osim toga, također vodiš brigu o promocijama i danima otvorenih vrata u tvom salonu. Marketing i web stranica ne bi trebali biti strane riječi za tebe. Kako bi nekoga uvjerio da je taj auto baš za njega, potreban ti je prodajni talent i uvjerljivost. Prodani automobili su pokazatelji kvalitete tvog posla. Načelo "Kupac je kralj." vrijedi i za tebe. Obzirom da kupnja auta nije nešto što radimo na dnevnoj razini, očekuj puno pitanja te promjena od strane kupaca.

Hard skills

  • Stručnost u prodaji
  • Komercijalno znanje
  • Računalne vještine
  • Stručnost u marketingu

Soft skills

  • Talent za prodaju
  • Usmjerenost na kupca i uslugu
  • Računanje

Kakva je budućnost prodavača u automobilskoj industriji?

Automobilski trgovci obično rade u auto salonima ili izravno za proizvođače automobila. Budući da cjelokupno automobilsko tržište ovisi o gospodarstvu i bogatstvu svoje potencijalne klijentele, tvoj posao također ovisi o tome. Budući da si prodavač, trgovac i stručnjak za marketing u jednom, također vodiš računa o web stranici i prisutnosti na društvenim medijima.


© 2021 Adorio - made within Croatia