Vodič zanimanja
Vodič zanimanja
Vodič zanimanja će prikazati autentične priče zaposlenika iz različitih kompanija. Adorio će u suradnji s vodećim poslodavcima u Hrvatskoj razviti novi vodič zanimanja i ponuditi veliki izbor videozapisa i članaka u kojima zaposlenici dijele svoja profesionalna iskustva i savjete. Osobne i autentične priče će omogućiti srednjoškolcima, studentima i onima koji razmišljaju o promjeni karijere, stjecanje vrijednih informacija o različitim profesijama, industrijama i tržištu rada.
Želimo autentično prikazati različita radna mjesta kako bismo pomogli drugima kod odabira karijere.
Koje su mogućnosti zaposlenja, na primjer, u području zdravstva, informatike, proizvodnje, trgovine ili ugostiteljstva? U kratkim, zabavnim i informativnim videima predstavljamo različita zanimanja na dohvatljiv i privlačan način. Naš fokus je također na budućim izgledima tih zanimanja i na novim radnim mjestima koji nastaju.
Profesionalna orijentacija treba biti zabavna, edukativna i pristupačna.
Profesionalna orijentacija treba biti
zabavna, edukativna i pristupačna.
Učenici moraju već u osnovnoj školi razmišljati o svojoj budućnosti i stoga su često preopterećeni. Zajedno s odabranim partnerima želimo pružiti praktične uvide u stalno mijenjajuće tržite rada i ponuditi sadržaj koji će pomoći prilagoditi proces profesionalne orijentacije tim promjenama. Naš cilj je premostiti jaz između teorijske profesionalne orijentacije i stvarnih zahtjeva tržišta rada.
Na Adorio platformi možete pronaći više od 500 SEO-snažnih opisa zanimanja i brojne informacije o gotovo svakoj zamislivoj profesiji. Primjerice upišite u Google „Što radi developer“, „Što radi zidar“ , „prodavač opis posla“ , „konobar plaća“ ili slično.
Adorio transparentno prikazuje kako uspjeti u određenoj profesiji, koje su potrebne vještine, kvalifikacije, plaće i mogućnosti zapošljavanja.
Dodatno želimo potaknuti interes učenika i studenata nudeći zanimljive i informativne video sadržaje o različitim profesijama, predstavljene kroz suvremene i atraktivne formate.
Naš cilj je što autentičnije prikazati različite profesije kako bismo pomogli drugima kod odabira karijere. To je vodič zanimanja za novu generaciju.
Employer branding
Kako bismo podržali i poslodavce kod predstavljanja radnih mjesta koje nude i unaprijedili uvid u mnoštvo različitih zanimanja i njihove različite nazive, nudimo poslodavcima mogućnost predstaviti svoja radna mjesta kod našeg vodiča zanimanja putem videa i članaka. Također, u našem vodiču zanimanja poslodavci će dobiti priliku predstaviti se kao poželjan poslodavac.
Vaši članovi tima mogu izravno i autentično govoriti iz svojih iskustava u određenom profesionalnom području unutar vaše kompanije – pa se tako vaša prepoznatljivost kao poslodavca i vaš employer brand komunicira sasvim usputno.
Vaši zaposlenici će postati ambasadori vaše korporativne kulture te mogu transparentno predstaviti radna mjesta i karijerne mogućnosti unutar vaše kompanije. Poslodavci će dobiti priliku privući talentirane kandidate i ojačati employer brand.
Videom se možete nabolje predstaviti kandidatima i prenijeti vaše priče. Autentične priče i uvidi u različita radna mjesta, ljude i karijere u kompanijama su jedni od ključnih elemenata employer branda.
Vaši oglasi za posao će postati ultimativno audiovizualno iskustvo za kandidate. Iskoristite priliku predstaviti svoje kompanije budućim kandidatima i istovremeno unaprijedite svoj employer brand.
Povećana vidljivost i dostupnost
Pomoću odgovarajućih videa ćete povećati doseg employer branda, jer će vaši videozapisi kod vodiča zanimanja uvijek biti istaknuti te dodatno integrirani u odgovarajućim opisima zanimanja.
Uključivanjem u vodič zanimanja, poslodavci značajno proširuju svoj doseg. Videozapisi i članci omogućuju da se kompanija predstavi na najbolji način, ističući jedinstvene priče i benefite koje nude. Ovaj multimedijalni pristup će privući pažnju kandidata i povećati vidljivost kompanije na Adorio platformi i u širim online pretragama, zahvaljujući optimizaciji za pretraživače (SEO).
Svestrana upotreba sadržaja
Videa za vodič zanimanja ćemo pretvoriti i u različite formate koji vi možete dodatno koristiti za vašu stranicu karijera i društvene mreže, a na Adorio platformi ih može integrirati u vaše oglase za posao.
Jednom kreirani videozapisi i članci mogu se koristiti na više platformi - od društvenih mreža do korporativnih web stranica. Ova višestruka iskoristivost omogućuje kompanijama da maksimiziraju ROI svojih marketinških aktivnosti, pružajući konzistentnu poruku kroz različite kanale i dodatno jačajući svoju online prisutnost. Video će brzo i jednostavno unaprijediti vašu stranicu za karijere s potpuno novom i autentičnom značajkom i istaknuti ćete se kao privlačan poslodavac.
Poboljšani employer brand
Autentični uvidi koje pružaju zaposlenici kroz videe i članke omogućuju kompanijama da izraze svoje vrijednosti i korporativnu kulturu na transparentan način. Ovo privlači kandidate koji dijele iste vrijednosti i koji su motiviraniji za dugoročnu karijeru unutar kompanije, čime se jača employer brand kompanije i pomaže vam u vašem nastupu kao poslodavac.
Veći angažman i konverzije
Oglasi za posao s autentičnim videima će povećati vaš employer brand i konverzije prilikom oglašavanja.
Video sadržaji značajno povećavaju vrijeme koje korisnici provode na oglasima za posao. Ovo ne samo da povećava šanse da će kandidati prijaviti, već i poboljšava opću interakciju s brendom. S obzirom na popularnost video sadržaja, osobito među mlađim generacijama, videi su ključni za privlačenje pažnje i povećanje stopa klikanja (CTR), što direktno dovodi do većeg broja kvalitetnih prijava.
Zapošljavanje usredotočeno na kvalitetu
Kroz opširne prikaze radnih mjesta, očekivanja i iskustava zaposlenika, kandidati mogu bolje razumjeti što posao zaista uključuje prije nego što se prijave. Ovo vodi k boljem podudaranju između kandidata i radnih mjesta, smanjujući troškove i vrijeme potrebno za zapošljavanje, dok istovremeno povećava zadovoljstvo i zadržavanje zaposlenika.
Strategija privlačenja mladih profesionalaca i pripravnika
Kompanije mogu ciljano privući mlade profesionalce i pripravnike. Moderni formati poput videozapisa su jako popularni kod navedene demografije i mogu učiniti kompaniju poželjnijom za buduće generacije.
Dugoročna korist
Ulaganjem u kvalitetan sadržaj koji ističe prednosti rada u kompaniji, poslodavci grade temelj za dugoročno pozicioniranje na tržištu kao poželjni poslodavci. Sudjelovanje kod vodiča zanimanja će vam pomoći kod trenutačno zapošljavanja, a i stvoriti sadržaj koji možete koristiti dugoročno kao evergreen za buduće potrebe zapošljavanja.
Kontakt
Slobodno nam se javite ukoliko su vam potrebne dodatne informacije na
oglasi@adorio.hr