Adorio Oglašavanje

Vodič zanimanja

Adorio Oglašavanje

Vodič zanimanja

Vodič zanimanja će prikazati autentične priče zaposlenika iz različitih kompanija. Adorio će u suradnji s vodećim poslodavcima u Hrvatskoj razviti novi vodič zanimanja i ponuditi veliki izbor videozapisa i članaka u kojima zaposlenici dijele svoja profesionalna iskustva i savjete. Osobne i autentične priče će omogućiti srednjoškolcima, studentima i onima koji razmišljaju o promjeni karijere, stjecanje vrijednih informacija o različitim profesijama, industrijama i tržištu rada.

Želimo autentično prikazati različita radna mjesta kako bismo pomogli drugima kod odabira karijere.

Koje su mogućnosti zaposlenja, na primjer, u području zdravstva, informatike, proizvodnje, trgovine ili ugostiteljstva? U kratkim, zabavnim i informativnim videima predstavljamo različita zanimanja na dohvatljiv i privlačan način. Naš fokus je također na budućim izgledima tih zanimanja i na novim radnim mjestima koji nastaju.

Profesionalna orijentacija treba biti zabavna, edukativna i pristupačna. Profesionalna orijentacija treba biti
zabavna, edukativna i pristupačna.


Učenici moraju već u osnovnoj školi razmišljati o svojoj budućnosti i stoga su često preopterećeni. Zajedno s odabranim partnerima želimo pružiti praktične uvide u stalno mijenjajuće tržite rada i ponuditi sadržaj koji će pomoći prilagoditi proces profesionalne orijentacije tim promjenama. Naš cilj je premostiti jaz između teorijske profesionalne orijentacije i stvarnih zahtjeva tržišta rada.

Na Adorio platformi možete pronaći više od 500 SEO-snažnih opisa zanimanja i brojne informacije o gotovo svakoj zamislivoj profesiji. Primjerice upišite u Google „Što radi developer“, „Što radi zidar“ , „prodavač opis posla“ , „konobar plaća“ ili slično.

Adorio transparentno prikazuje kako uspjeti u određenoj profesiji, koje su potrebne vještine, kvalifikacije, plaće i mogućnosti zapošljavanja. Dodatno želimo potaknuti interes učenika i studenata nudeći zanimljive i informativne video sadržaje o različitim profesijama, predstavljene kroz suvremene i atraktivne formate.

Naš cilj je što autentičnije prikazati različite profesije kako bismo pomogli drugima kod odabira karijere. To je vodič zanimanja za novu generaciju.


Prednosti za poslodavce

Employer branding

Kako bismo podržali i poslodavce kod predstavljanja radnih mjesta koje nude i unaprijedili uvid u mnoštvo različitih zanimanja i njihove različite nazive, nudimo poslodavcima mogućnost predstaviti svoja radna mjesta kod našeg vodiča zanimanja putem videa i članaka. Također, u našem vodiču zanimanja poslodavci će dobiti priliku predstaviti se kao poželjan poslodavac.

Vaši članovi tima mogu izravno i autentično govoriti iz svojih iskustava u određenom profesionalnom području unutar vaše kompanije – pa se tako vaša prepoznatljivost kao poslodavca i vaš employer brand komunicira sasvim usputno.

Vaši zaposlenici će postati ambasadori vaše korporativne kulture te mogu transparentno predstaviti radna mjesta i karijerne mogućnosti unutar vaše kompanije. Poslodavci će dobiti priliku privući talentirane kandidate i ojačati employer brand. Videom se možete nabolje predstaviti kandidatima i prenijeti vaše priče. Autentične priče i uvidi u različita radna mjesta, ljude i karijere u kompanijama su jedni od ključnih elemenata employer branda.

Vaši oglasi za posao će postati ultimativno audiovizualno iskustvo za kandidate. Iskoristite priliku predstaviti svoje kompanije budućim kandidatima i istovremeno unaprijedite svoj employer brand.


Dodatne pogodnosti

Povećana vidljivost i dostupnost

Pomoću odgovarajućih videa ćete povećati doseg employer branda, jer će vaši videozapisi kod vodiča zanimanja uvijek biti istaknuti te dodatno integrirani u odgovarajućim opisima zanimanja.

Uključivanjem u vodič zanimanja, poslodavci značajno proširuju svoj doseg. Videozapisi i članci omogućuju da se kompanija predstavi na najbolji način, ističući jedinstvene priče i benefite koje nude. Ovaj multimedijalni pristup će privući pažnju kandidata i povećati vidljivost kompanije na Adorio platformi i u širim online pretragama, zahvaljujući optimizaciji za pretraživače (SEO).


Svestrana upotreba sadržaja

Videa za vodič zanimanja ćemo pretvoriti i u različite formate koji vi možete dodatno koristiti za vašu stranicu karijera i društvene mreže, a na Adorio platformi ih može integrirati u vaše oglase za posao.

Jednom kreirani videozapisi i članci mogu se koristiti na više platformi - od društvenih mreža do korporativnih web stranica. Ova višestruka iskoristivost omogućuje kompanijama da maksimiziraju ROI svojih marketinških aktivnosti, pružajući konzistentnu poruku kroz različite kanale i dodatno jačajući svoju online prisutnost. Video će brzo i jednostavno unaprijediti vašu stranicu za karijere s potpuno novom i autentičnom značajkom i istaknuti ćete se kao privlačan poslodavac.


Poboljšani employer brand

Autentični uvidi koje pružaju zaposlenici kroz videe i članke omogućuju kompanijama da izraze svoje vrijednosti i korporativnu kulturu na transparentan način. Ovo privlači kandidate koji dijele iste vrijednosti i koji su motiviraniji za dugoročnu karijeru unutar kompanije, čime se jača employer brand kompanije i pomaže vam u vašem nastupu kao poslodavac.


Veći angažman i konverzije

Oglasi za posao s autentičnim videima će povećati vaš employer brand i konverzije prilikom oglašavanja.

Video sadržaji značajno povećavaju vrijeme koje korisnici provode na oglasima za posao. Ovo ne samo da povećava šanse da će kandidati prijaviti, već i poboljšava opću interakciju s brendom. S obzirom na popularnost video sadržaja, osobito među mlađim generacijama, videi su ključni za privlačenje pažnje i povećanje stopa klikanja (CTR), što direktno dovodi do većeg broja kvalitetnih prijava.


Zapošljavanje usredotočeno na kvalitetu

Kroz opširne prikaze radnih mjesta, očekivanja i iskustava zaposlenika, kandidati mogu bolje razumjeti što posao zaista uključuje prije nego što se prijave. Ovo vodi k boljem podudaranju između kandidata i radnih mjesta, smanjujući troškove i vrijeme potrebno za zapošljavanje, dok istovremeno povećava zadovoljstvo i zadržavanje zaposlenika.


Strategija privlačenja mladih profesionalaca i pripravnika

Kompanije mogu ciljano privući mlade profesionalce i pripravnike. Moderni formati poput videozapisa su jako popularni kod navedene demografije i mogu učiniti kompaniju poželjnijom za buduće generacije.


Dugoročna korist

Ulaganjem u kvalitetan sadržaj koji ističe prednosti rada u kompaniji, poslodavci grade temelj za dugoročno pozicioniranje na tržištu kao poželjni poslodavci. Sudjelovanje kod vodiča zanimanja će vam pomoći kod trenutačno zapošljavanja, a i stvoriti sadržaj koji možete koristiti dugoročno kao evergreen za buduće potrebe zapošljavanja.


Kontakt

Slobodno nam se javite ukoliko su vam potrebne dodatne informacije na
oglasi@adorio.hr


© 2025 Adorio - made withfor