YouTuber

Posao YouTuber

Što radi YouTuber?

Biti YouTuber puno radno vrijeme, je više posla nego što bi u početku mogao zamisliti. Ovisno o žanru u kojem radiš videa, duljina i količina posla za tvoje snimke se razlikuju. Primjerice, u dobro uređenom i popularnom komedijskom videozapisu, uključeno je nekoliko sati snimanja zvuka, uređivanja i obrade slike. U svakom slučaju, moraš sa sobom donijeti strast kako bi u ovom poslu bio uspjean. Kvaliteta videozapisa ovisiti će o strpljenju i zadovoljstvo kojeg imaš dok snimaš video. S 100.000 pretplatnika u prosjeku zarađuješ dovoljno novca da bi živio od svojih videozapisa. Većina YouTube-ra je započela svoj put tako da su počeli objavljivati videa koja su proizvela iz hobby-a. Kako se broj klikova povećava, moraš povećati i profesionalnost, te provoditi više vremena vezanog uz posao. Da bi postao poznat u ovome poslu, moraš neprestano usavršavati svoje videozapise, implementirati nove ideje i komunicirati s tvojim pratiteljima na YouTube-u.

Muškarci

Žene


Obrazovanje

nije potrebno posebno stručno obrazovanje


Važni školski predmeti

hrvatski, engleski

Potrebne vještine YouTubera

Često, osobito stariji ljudi, podcjenjuju zanimanje YouTubera. Iza videa od nekoliko minuta često su sati rada - od scenarija do odabira prave glazbe. S tehničke strane, video produkcija zahtijeva mnogo znanja u obradi softvera za uređivanje videa i fotografija. U idealnom slučaju, znaš koristiti marketing kroz društvene mreže poput Facebooka, Twitter i slično. Želiš li svojim radom doprijeti do mnogih obožavatelja, potrebni su ti kreativni i autentični isječci. Tek kad shvatiš da se zabavljaš i da si strastven u tome, moći ćeš povećati svoju popularnost i postati jedan od najboljih, pa čak i zvijezda. Organiziranost je također, jedna od osobina koja će ti pomoći u stvaranju karijere YouTubera.

Hard skills

  • Tehničko znanje
  • Znanje potrebno za uređivanje videa
  • Afiniteti iskustvo prema društvenim mrežama
  • Iskustvo s radom potrebnih softwera

Soft skills

  • Kreativnost
  • Autentičnost
  • Samopouzdanje
  • Organizacija
  • Nezavisnost
  • Entuzijazam
  • Spremnost na rad u noćnim satima

Kakva je budućnost YouTubera?

Kada postaneš uspješan na YouTube-u, morati ćeš posjećivati razne evente, te se reklamirati na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama ili Twitter. Glavni cilj je povećati broj pretplatnika i tvoj ugled. Posebno kroz suradnju s drugim kanalima i partnerima za oglašavanje, približavati ćeš se tom cilju. Trenutno YouTuberi doživljavaju pravi procvat, čak se i u klasičnim tiskanim medijima pojavljuju mnogi članci o njima. Polje je još uvijek relativno novo i čini se da ima dobru perspektivu, barem u bliskoj budućnosti, ali borba za pratitelje postaje sve teža i teža. Pogotovo u području igrica, sada postoji vrlo velik broj YouTubera. Zato se neki od najboljih Youtubera udružuju kako bi stvorili zajedničke proizvode. Ovaj posao uspijeva na inovacijama i novim idejama. Dakle, tvoje su mogućnosti jako široke, te svoje vlastite vizije možeš ostvariti kroz videa, te na taj način inspirirati ljude.


© 2021 Adorio - made within Croatia