Kako izgleda selekcijski proces u Spanu?
Vidjeli ste Spanov oglas za posao, detaljno proučili opis radnih zadataka i tražena znanja i vještine te shvatili da je to radno mjesto stvoreno za vas.
Između tog trenutka i trenutka postajanja "spanovcem", nekoliko je koraka:
1. Prijava na oglas ili slanje otvorene molbe - iako možda u datom trenutku nemamo otvoreno određeno radno mjesto koje vas privlači, uvijek rado primamo i otvorene molbe! Span cijeni slobodu pojedinca te potiče osobni razvoj te će ponekad naći mjesto i za one koje trenutno možda aktivno ne traži.
2. Razgovor s voditeljem tima i HR-om - ovo je prilika da vas osobno upoznamo, saznamo koja je vaša motivacija za rad na određenom radnom mjestu u Spanu i koja su vaša dosadašnja radna iskustva. Naravno, to je prilika i za vas da upoznate svog budućeg voditelja tima i djelatnicu HR-a koja će vas pratiti u daljnjem tijeku karijere te da postavite sva pitanja u vezi sa Spanom i samim poslom.
3. Psihologijsko (i stručno) testiranje - možda smo si „kliknuli“ na prvu, no najbolji pokazatelj radne učinkovitosti potencijalnog zaposlenika su psihologijska testiranja. Osim vaših sposobnosti logičkog zaključivanja, koncentracije, spacijalnog faktora i karakteristika ličnosti, ponekad, kroz praktične zadatke i pitanja, želimo provjeriti i vaše poznavanje određenih tehnologija.
Ako je sve dobro prošlo, možemo reći samo - Čestitamo! Odsad si dio Spanove ekipe.
Informacije o tome što te čeka, potraži u sekciji "Što nudimo". :)
Kako izgleda onboarding proces u Spanu?
Kada se spanovac postane "na papiru", potrebno je odraditi i proces "organizacijske socijalizacije", tvz. "onboarding". Jednostavnije rečeno, "onboardanjem" pomažemo novim kolegama da se što brže i lakše prilagode na novu okolinu, upoznaju sa socijalnim i poslovnim aspektima novog radnog okruženja te usvoje sve ostale stavove, znanja i vještine koji su potrebni za uklapanje u kulturu Spana.
U Spanu, onboarding započinje nešto prije prvog radnog dana - mailom dobrodošlice te nekoliko "zadataka" kojima nastojimo osigurati ne samo da sve prođe glatko s administrativne strane, već i da prikupimo nekoliko ključnih informacija o vama kako bi vas drugi spanovci brže i lakše upoznali. :)
Prvi radni dan, novom kolegi dodjeljuje se mentor. Mentor može biti voditelj tima ili netko od iskusnijih kolega, a zadaća mu je upoznavanje novog kolege s projektima, korisnicima, procedurama, praksama, alatima i načinom rada. Osim toga, mentor pomaže zaposleniku da se što prije upozna s kolegama iz drugih timova, olakšava proces uklapanja u Spanovu kulturu te pomaže pri razvoju potrebnih znanja, vještina i kompetencija zaposlenika.
U 1. radnom tjednu, novi kolege prolaze i Orijentaciju novih zaposlenika - prezentaciju koja sadrži sve bitne informacije o kompaniji i procesima unutar nje, odrade "office tour" sa svojim novim voditeljem, upoznaju se s novim kolegama te često popiju čak nekoliko kava dobrodošlice.
Nakon 1. radnog mjeseca, novi spanovci prolaze neformalni razgovor s HR-om tijekom kojeg podijele sve svoje prve dojmove te razjasne potencijalne nedoumice. A kako sve ne bi ostalo na subjektivnom i nemjerljivom doživljaju, dojmove propitamo i kroz Upitnik o onboard iskustvu (I.dio).
Nakon 4. radnog mjeseca, kada se stvari još malo slegnu i dojmovi postanu konkretniji, na redu je II.dio Upitnika o onboard iskustvu. Oba u svrhu poboljšanja istog za sve buduće nove kolege.
Neposredno prije isteka probnog rada (6.mj.) organizira se nešto formalniji razgovor s voditeljem i HR-om, tzv. "6 months review". Kako vam ide, da li je posao onakav kakav ste očekivali te kako se snalazite u svim ostalim aspektima sada više ne tako nove okoline, podijelit ćete upravo na ovom razgovoru.
Onboarding je kompleksan proces koji se ne događa preko noći, stoga nije lako definirati ni trenutak u kojem završava. No, jedan od pokazatelja da prestajete biti „onaj novi kolega/ica“ definitivno je kada noviji od vas krenu pitanja upućivati - i vama! :)