INGEMARK

Ingemark je prema Clutchu jedna od 100 najbrže rastućih IT tvrtki

Clutch, jedna od vodećih svjetskih globalnih tvrtki za ocjenjivanje i recenziranje B2B kompanija, svake godine ističe stotinu svjetski najbrže rastućih tvrtki. Tvrtke koje se prema ocjenama klijenata nađu na popisu Clutcha, pokazuju vještinu, stručnost i predanost izvrsnosti na temelju svojih prošlih projekata. Upravo na listi najbrže rastućih 100 tvrtki uvršten je i Ingemark koji je 2020. godinu završio s prihodom od 14 milijuna kuna.

“Odabrati onu pravu tvrtku koja će kvalitetno obaviti posao predstavlja pravi izazov te se zbog toga i B2B tržište mora razvijati i tražiti objektivne načine ocjenjivanja kompanija. Laska nam što smo na popisu od 100 najbrže rastućih tvrtki na svijetu. To znači da naši developeri rade jako dobar posao i na to smo ponosni. Takve nagrade su sigurno poticajne da nastavimo u smjeru u kojem idemo i da budemo još bolji. Clutch nam je posebno zanimljiv jer nas ocjenjuju naši postojeći klijenti.“

U Ingemarku kažu da su sve češće u situaciji da im klijenti iz SAD pristupaju te ciljano razmatraju outsourcing IT-a baš u Hrvatskoj. Smatraju da američke kompanije outsourceaju Hrvatske softveraše iz razloga što su pouzdani i kvalitetni, poznaju jezik i lako se sporazumijevaju s klijentom, a i dalje smo jeftiniji od konkurencije u samoj Americi.

Ingemark je zagrebačka tvrtka koja se bavi razvojem softvera po narudžbi, a njihov ključni trenutak je bila izrada jednog od najvećih regionalnih eCommerce rješenja.

Budući da je tvrtka je osnovana 1990., Ingemark je jedna od najstarijih tvrtki u Hrvatskoj koja se bavi razvojem softvera. Nakon preuzimanja upravljanja tvrtke od oca, Zvonimir Matić je tvrtku ubrzo doveo do razine gdje su imali od 15 do 20 vrhunskih inženjera koji su radili na složenim projektima i tehnologijama prema vlastitom izboru. Od tada su se stalno mijenjali i razvijali, a onda su unatrag nekoliko godina napravili korake koji su ih doveli do pedesetak zaposlenih i većih prihoda. Uz to objašnjavaju kako su poprilično pažljivo odabirali nove članove tima i da se trude biti prepoznati kao što bolji poslodavac na tržištu.

Okvirni cilj im je do kraja 2022. godine doći do 70 zaposlenih. Uz takav intenzivan rast broja zaposlenika bitno je postaviti procese kako bi se tvrtka mogla uspješno voditi. Osim odlično odrađenih projekata, za uspjeh Ingemarka zaslužni su i dobro postavljeni i provedeni radni procesi unutar tvrtke.

“Naš pristup vođenja tvrtke se nije puno promijenio s povećanjem broja zaposlenih. Kontinuirano se radi na prilagodbi organizacijske strukture kako bi se osigurao kvalitetan rad. Ingemark je jako dugo bio na brojci od 20-30 zaposlenika pa dosta procesa nije bilo uspostavljeno jer se za većinu stvari znalo kako funkcioniraju. S obzirom na nagli porast broja zaposlenika, a i daljnji planirani rast, radimo na različitim procesima koji u početku nisu postojali, npr. opisi radnih mjesta, modeli kompetencija, sustavno praćenje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika. Uz ovaj intenzivan rast broja zaposlenika bitno je postaviti procese koji će osigurati da svi zaposlenici u svakom trenu znaju što se od njih očekuje i što oni mogu očekivati od svojih kolega.“

Tvrtkini najveći klijenti dolaze iz djelatnosti medicinskih uređaja, farmacije, bankarstva i internetske prodaje. Kada klijenti trebaju softver koji se ne može kupiti kao gotovo rješenje, objašnjavaju, Ingemark je u mogućnosti razviti posebna, specijalizirana i prilagođena programska rješenja koja su maksimalno prilagođena potrebama korisnika. Posljednjih nekoliko godina nude i konzultantske usluge povezane s razvojem softvera za stranke koje imaju vlastite timove.

“Pomažemo im da da softver koji sami razviju na kraju bude bolji. U tom razvoju nije uvijek dobra odluka upotrijebiti najnoviju praksu i tehnologije na tržištu, nego treba odabrati dokazana i stabilna rješenja koja neće trebati ubrzo mijenjati. Posljednjih nekoliko godina istodobno radimo za američke klijente pa imamo priliku iz prve ruke vidjeti koje tehnologije koriste velike američke i međunarodne kompanije. Ti nas klijenti nerijetko plaćaju da za njih analiziramo dostupne tehnologije i na temelju toga preporučujemo koje su za njih najbolje. To je za nas idealno jer nas plaćaju da učimo, što na našem tržištu nije slučaj.“




© 2024 Adorio - made withfor Croatia