PEVEX
Prvi hrvatski trgovački lanac koji posluje na 27 lokacija diljem Hrvatske
Pevex je prvi hrvatski trgovački lanac osnovan 1990. godine te danas posluje na 27 lokacije diljem Hrvatske. Obzirom na veliki rast i razvoj trenutno zapošljavaju preko 2.000 zaposlenika u 23. grada. Na koji način svoje centre prilagođavaju veličini gradova, te kako digitalizacija utječe na njihovo poslovanje pročitajte u nastavku
Na koji način prilagođavate svoje trgovačke centre prema veličini grada i broju potencijalnih kupaca?
Koncem 2021. godine, uveli smo novi format prodajnog centra. Naime, pored velikog (L), srednjeg (M), i malog (S) formata prodajnog centra uvodimo i najmanju kategoriju – dostavni centar. Radi se o takozvanom “mini” PEVEX-u koji će biti primjereniji u manjim hrvatskim gradovima. Ponuda robe biti će prilagođena za svaku pojedinu regiju ovisno o preferencijama i potrebama naših kupaca, dok će se svi ostali artikli moći naručiti za dostavu do centra. Na ovaj način želimo omogućiti svim našim građanima, pa i onima koji žive u manjim sredinama pristup našoj robi po odličnim cijenama.
Obzirom na odlične financijske rezultate, benefite od toga imaju i vaši zaposlenici?
Ulažemo u programe obrazovanja djelatnika koji se protežu kroz cijelu godinu. Programi obuhvaćaju stručna znanja ali i razvoj komunikacijskih vještina i vještina upravljanja. Izuzetno nam je bitna kultura timskog rada i stimulativno radno okruženje na svim razinama. Što se tiče primanja, od 2016. godine pa do konca 2021. godine, ista su porasla za 47%, a planiramo i daljnja povećanja sukladno ostvarenju naših poslovnih planova.
Koji su vaši planovi u području digitalizacije poslovanja? Mislite li da će web shop postati glavni prodajni kanal Pevexa?
Predviđa se da će web prodaja do 2025. godine činiti 25% cjelokupne maloprodaje. Kvalitetan i robustan web shop u sinergiji s mobilnom aplikacijom jedan je od prioriteta za naredna razdoblja. Planiramo sve naše artikle uvrstiti u web shop, a određeni broj artikala biti će eksluzivno dostupni samo putem web prodaje. Istovremeno, konačni cilj je ostvariti sinergijske efekte između fizičkih prodavaonica, web shopa i mobilne aplikacije.Koji su vaši budući planovi i investicije?
Svaki naš plan počinje sa tri imperativa, pružiti kupcima odličan omjer cijene i kvalitete naše robe, ispuniti očekivanja dioničara i omogućiti našim djelatnicima sigurno i stimulativno radno okruženje. Što se tiče širenja tržišta, svakako planiramo daljnji organski rast kroz otvaranje novih prodajnih centara, dok istovremeno razmatramo prilike i za anorganski rast.Govoreći o prodaji, osim značajnih ulaganja u web prodaju, planiramo u našim prodajnim centrima iskustvo kupnje obogatiti na način da se kupcu omogući isprobati proizvod, posavjetovati se, dogovoriti uslugu instalacije, ugradnje. Cilj je razviti model kompletne usluge na jednom mjestu.