JAMNICA

Kako je došlo do novog brenda kojeg je Jamnica lansirala u suradnji sa gamerima

Sa Jamnicom smo razgovarali o tome zašto su lansirali brand pića za gamere, ulaze li na tržište alkoholnih pića i koju će ulogu imati robotika i automatizacija u njihovom budućem poslovanju

Za 2021. možemo reći da je bila godina inovacija za Jamnicu. Na samom kraju godine na tržište su plasirali ProGame – piće za gamere, te su početkom prošle godine lansiranjem Bartsa otvorili potpuno novu kategoriju – hard seltzer.

ProGame je razvijen u suradnji s gamerima kako bi se osigurao bolji fokus i dovoljno energije za višesatne izazove bez tzv. sugar crasha. Za to je zaslužan jedinstveni sustav zaslađivanja koji se temelji na palatinozi koja daje tijelu energiju koju organizam postepeno kontinuirano troši, za razliku od šećera od kojeg tijelo naglo dobije energiju, ali ju i naglo izgubi.

„ProGame je namijenjen, prije svega, gamerima, ali i svima ostalima kojima treba funkcionalan proizvod u trenucima pojačanog mentalnog  fizičkog napora“ pojašnjavaju nam iz Jamnice. 

Gaming je trenutno jedna od najsnažnijih i najbrže rastućih industrija, a kada su razvijali i definirali koncept ProGamea kao brenda, i sada kada rade na njegovom pozicioniranju, njihov cilj je općoj javnosti približiti i demistificirati svijet računala i igara odnosno reći da je to dio naše svakodnevice te podržati cijelu industriju. S jedne strane žele gaming približiti i roditeljima i to na način da se on tretira i kao zabava, opuštanje, ali da također postaje ozbiljan sport u kojem je potrebna priprema, timski rad i pravilna prehrana i fizička aktivnost.

„To je proizvod za kojeg su u potpunosti zaslužni naši kolege: oni su osmislili koncept, ime, dizajn, recepturu i izgradili brend, a kolege u našem pogonu u Pisarovini osigurali su sve tehničke preduvjete kako bi se ProGame mogao proizvoditi baš u našem pogonu.“ 


ProGame želi biti dio baš te pravilne prehrane jer daje energiju iz palatinoze, kofein iz prirodnog izvora i potrebnu hidraciju - za razliku od standardnih energetskih napitaka. 

Uz ProGame i Barts svjetlo dana su ugledale još neke zanimljive inovacije: Jana vitamin s kofeinom koja sadrži prirodni kofein iz zrna zelene kave, Jana Ice Tea ZERO – aromatično piće s ekstraktom bijelog čaja i sokom od limuna, Jana Ice Tea malina hibiskus, Sensation mojito i Sensation dunja-kruška. 

Uvođenjem hard seltzera na domaće tržište, Jamnica, kao vodeći proizvođač mineralne vode, proširila je svoj portfelj i poslovanje na potpuno novu kategoriju pića. Barts je hard seltzer ili alcohlic sparkling water - vrsta pića razvijena na bazi gazirane vode uz dodatak prirodnih aroma, s niskim udjelom alkohola dobivenog iz šećerne trske. Najveću popularnost seltzeri su stekli u SAD-u tijekom posljednje dvije godine i svi veći proizvođači pića u svom portfelju imaju bar jedan brend u toj potpuno novoj kategoriji.

„Koncept seltzera je ponuditi potrošačima gazirano osvježavajuće piće s vrlo niskim udjelom kalorija, što ga čini značajno različitim od ostalih napitaka koje sadrže alkohol. Naši potrošači vole novitete, a ovom kategorijom pokazujemo da smo spremni napraviti nešto drugačije, nešto van rutine i očekivanog. Inače, Barts je odlično piće za trenutke opuštanja i druženja, odličnog je okusa, a namijenjen je isključivo odraslima.“

Na pitanje koju će ulogu imati robotika i automatizacija u njihovom poslovanju, iz Jamnice nam pojašnjavaju da unatrag nekoliko godina intenzivno rade na automatizaciji poslovnih procesa s ciljem još veće učinkovitosti poslovanja. 

„Stalni rast proizvodnje stvorio je potrebu za većom automatizacijom proizvodnih, ali i logističkih procesa kako bi se osigurao pravovremeni prijem, skladištenje i otprema proizvoda. Tako je 2020. uvedena automatizacija slaganja narudžbi kupaca putem autonomnog robota u logističko-distributivnom centru u Jastrebarskom. Posao u opskrbnom lancu fizički je izrazito zahtjevan, a kada dođu ljetni mjeseci obujam posla se dodatno poveća te je važno da svi kupci na vrijeme dobiju tražene količine proizvoda. Implementacijom novog sustava robotskog slaganja povećava se kvaliteta radnih uvjeta i sigurnost na radu osobito u segmentu ručno slaganih narudžbi te se stvaraju temelji za buduće nadogradnje poslovnih procesa.“


U Jamnici smatraju da automatizacija znatno doprinosi ubrzavanju poslovnih procesa i time se može povećati broj ljudi na pozicijama gdje je ključan ljudski faktor. Unatoč brojnim prednostima robotizacije i automatizacije, strojevi ipak ne mogu u potpunosti zamijeniti ljude jer njima upravljaju ljudi. Zbog napredne tehnologije, zaposlenici koji upravljaju strojevima moraju imati nove kompetencije i znanja odnosno moraju biti tehnološki obrazovani. Prednost automatizacije posebno je izražena u izvanrednoj i izazovnoj situaciji kao što je pandemija koronavirusa. 

„Automatizacija i robotizacija poslovnih procesa pojednostavljuju poslovanje, smanjuju rizik od zaustavljanja poslovnog procesa te istovremeno osiguravaju kvalitetnije uvjete rada uz poštivanje najviših sigurnosnih standarda i visok nivo učinkovitosti. Uz navedeno, automatizacija i robotizacija smanjuju rizik od nedostataka radne snage na tržištu.“

U pogonu Jana još 2018. godine uveden je Automatic guided vehicles, sustav koji je kreirala tvrtka System Logistics. 

„Autonomni viličari za transport gotovih proizvoda iz proizvodnog pogona u skladište bili su naši prvi nabavljeni roboti i znatno su podigli razinu sigurnosti zaposlenika. Nadalje, u oba proizvodna pogona Jamnice plus, gazirane prirodne mineralne vode Jamnice u Pisarovini, kao i negazirane prirodne mineralne vode Jane u Gorici Svetojanskoj u potpunosti su automatizirani procesi pakiranja i paletizacije proizvoda. Ovakav pristup poslovanju, uz poštivanje najviših standarda sigurnosti na radu i osiguranju još kvalitetnijih uvjeta rada, dio su naše strategije održivog poslovanja i s njim nastavljamo i u narednom razdoblju.“




© 2024 Adorio - made withfor