SAVJETI ZA KARIJERU

Kako napisati otkazno pismo?

Odlučili ste krenuti dalje. Potpisali ste se na isprekidanu crtu ugovora na vašem novom poslu, te je sada jedino što stoji između vas i vašeg boljeg novog posla, podnošenje otkaznog pisma vašem trenutnom poslodavcu. Iako ovo nije prvi korak davanja otkaza (to bi bilo da sjednete sa šefom da mu date obavijest dva tjedna prije), jako je bitan

Službeni dokument kojeg podnosite višim nadređenima i HR-u će odrediti ritam poslovanja do kraja vašeg vremena na poslu, kao i vaš kada krenete dalje. Tako da se isplati potrošiti malo vremena za pisanje kvalitetnog otkaznog pisma. 

1. DIO

Osnove pisma ostavke

Nema potrebe da ublažite istinu ili da postanete kreativni u početku; samo navedite poziciju s koje odstupate i od kojeg datuma. Dok ste najvjerojatnije razlog vašeg odlaska podijelili sa šefom, ne trebate ih napisati u pismu.

"Poštovani,

Molim Vas prihvatite ovo pismo kao formalnu obavijest da odstupam sa svoje pozicije kao [ime pozicije] u [ime tvrtke]. Moj zadnji dan će biti [Vaš zadnji dan-najčešće dva tjedna odkad predate obavijest]"

2. DIO

Zahvala

Sljedeće: uvijek je dobra ideja zahvaliti se poslodavcu za priliku, opisivajući neke ključne stvari koje su vam se svidjele ili koje ste naučili na poslu. I da, to je istina čak iako ste oduševljeni što napuštate trenutni posao. Sjetite se, možda će vam ovi ljudi trebati za neku preporuku, te će odlazak u dobrim odnosima ostaviti trajan (pozitivan) dojam.

„Hvala vam na prilici da na ovoj poziciji radim proteklih [koliko ste dugo bili]. Jako sam uživao i cijenio prilike koje sam imao, [navedite neke najdraže dužnosti koje Ste imali], i naučio sam [neke specifične stvari koje ste naučili na poslu], što ću sve imati sa sobom kroz svoju karijeru."

3. DIO

Predaja

Na kraju, izrazite svoju spremnost pomoći u prijelazu. Ne morate ići u preveliki detalje (i sigurno ne obećavati nešto što ne možete ispuniti), ali ispišite nekoliko crta da ćete osigurati gladak završetak vaših dužnosti i to će pokazati da ste „u igri“ do kraja.

"Tijekom svojih zadnjih dva tjedna, učinit ću sve što je moguće da završim svoje poslove i podučiti ostale članove tima. Molim vas javite mi ako postoji još nešto što mogu učiniti da pomognem tijekom prijelaza.

Želim tvrtki uspjeh i nadam se da ćemo ostati u kontaktu u budućnosti,

Srdačan pozdrav,"

[Vaše ime]

Podijeli:

Još savjeta

Komunikacijske vještine postaju sve važnije u gotovo svakom poslu

U današnjem brzom i povezanom svijetu, vještine komunikacije postaju sve važnije u gotovo svakom poslu. Bez obzira radi li se o komunikaciji s kolegama, klijentima ili upraviteljima, sposobnost jasne i efektivne komunikacije ključna je za uspjeh u karijeri.

Kako se isticati u brzo rastućem tehnološkom okruženju?

Pronaći mentora je jedna od najbitnijih stvari koje možete učiniti u bilo kojoj fazi vaše karijere. Ako želite raditi na visokom nivou, tehnički gledano, onda vaš rad mora proći kroz pregled.

Što trebate znati o karijeri u menadžmentu: Savjeti i mogućnosti

Karijera u menadžmentu može biti dinamična i izazovna, ali isto tako može biti i izuzetno ispunjavajuća. Za one koji su spremni preuzeti odgovornost, vođenje timova i postavljanje ciljeva, menadžment može biti idealno područje za izgradnju uspješne karijere. U ovom članku istražit ćemo ključne aspekte karijere u menadžmentu, kao i korisne savjete za one koji razmišljaju o ulasku u ovo područje.

Je li kasno pokrenuti svoj YouTube kanal?

Postoji opći mišljenje da se pokretanje YouTube kanala više ne "isplati" jer vlada mišljenje da smo zakasnili. Iako je istina da se YouTube senzacija postaje preko noći, to ne znači da ne može postati uspješan „YouTuber“ — samo će trebati vremena. Uspjeh utjecajnih YouTubera natjerao je marketinške stručnjake da promijene način na koji potencijalno mogu doprijeti do svoje publike, tako da je zapravo vrlo dobro imati vlastiti uspješni kanal. YouTube je u međuvremenu postao platforma koju tvrtke sve više koriste, a isto tako i osobe koje žele da se njihov glas što dalje čuje.

Feedback - još uvijek iznimka, a ne pravilo

Danas su, nažalost, ljubaznost i pohvala rijetkost. No, s pozitivnim feedbackom i pravilnim pristupom razveselit ćete ljude, namamiti im osmijeh na lice i bit će vam zahvalni. S negativnom povratnom informacijom treba biti nešto oprezniji.

Koje teme u razgovoru s kolegama bi trebali izbjegavati?

Radno mjesto je često mjesto gdje se susreću različite pozadine, mišljenja i iskustva. Za očuvanje profesionalne atmosfere i produktivnosti, izuzetno je važno biti svjestan tema koje mogu biti izvor konflikta ili nelagode. U ovom članku istražujemo ključne teme koje je mudro izbjegavati u profesionalnom kontekstu, kako bi se održala harmonija i učinkovitost na radnom mjestu.


© 2024 Adorio - made within Croatia