SAVJETI ZA KARIJERU

Kako postaviti ciljeve za praksu?

Ciljevi su odličan način da steknete motivaciju tijekom prakse i da budete sigurni da ćete u kratkom vremenskom razdoblju naučit što je više moguće. Praćenje vaših ciljeva i napretka može vam pomoći u stjecanju vještina koje ćete trebati za početak svoje karijere i biti u mogućnosti da ih jasno pokažete u svom životopisu. U ovom ćemo članku raspravljati o tome koji su ciljevi prakse, koracima potrebnim za stvaranje ciljeva učenja za praksu i razmotriti primjere ciljeva prakse.

Koji su vaši ciljevi prakse?

Ciljevi prakse su vještine i uvid koji želite dobiti kroz vaše iskustvo. Trebali biste ih postaviti kada započnete praksu tako da znate što želite postići i osigurati da se krećete prema tim ciljevima. Svoje ciljeve možete odrediti sami ili skupa s vašim nadređenim. Ti ciljevi će vam pokazati da to što ste naučili  možete koristiti u kao prednost prilikom traženja novog posla.

Kako stvoriti ciljeve za praksu

Ovdje je par koraka koje bi trebalo razmotriti prilikom izrade svojih ciljeva za praksu:

1.     Definirajte oko čega ste strastveni

Kada evaluirate koje dobrobiti prakse želite postići, pomaže kada vidite o kojim područjima biste voljeli znati više. Na primjer, ako ste zainteresirani da naučite vise o softverskim aplikacijama koje tvrtke koriste u vašem području, možete postaviti cilj da dok završite svoju praksu, budete vješti sa specifičnim programom koju tvrtka koristi. Kada postavite ciljeve o kojima ste entuzijastični, osjećati ćete veću motivaciju da ih i ostvarite. 

2.     Razmislite o ukupnim ciljevima svoje prakse

Kada započinjete novu praksu u jednoj tvrtki, možete ostati fokusirani na način da razmišljate o tome koja je sveukupna svrha vaše prakse. Ako se školujete za veterinara, mogli biste postaviti cilj prakse koji će vam pomoći u razumijevanju veterinarskog dnevnog opsega odgovornosti. Nakon završetka vaše prakse,  trebali biste znati kako izgleda jedan normalan radni dan veterinara, koja zaduženja ima i steći bilo kakvu dodatnu edukaciju koja bi vam mogla pomoći u budućnosti. To vam omogućuje dobar uvid u to zanimanje i mogućnost postavljanja dodatnih pitanja o mogućim nejasnoćama.

3.     Postavite mjerljive ciljeve

Prvi korak u stvaranju ciljeva prakse je da ih definirate i stvorite načine za mjerenje vaših ciljeva. Kada koristite specifičan broj prema kojima ćete raditi, imate bolje šanse ostvarivanja vaših ciljeva. Na primjer, možda želite dostaviti 10 različitih prezentacija vašem menadžeru do kraja kvartala. Možete ići korak dalje i reći da želite da sve traju po 20 minuta. To su dva cilja prema kojima možete ići tijekom kvartala.

Da bi osigurali da ostvarite svoj kvartalni cilj, korisno je stvoriti raspored do kad ćete dovršiti te zadatke. Mogli biste reći da ćete dati prezentaciju sljedećih 10 petka da budete sigurni da će se napraviti. Ako podijelite to s vašim voditeljem, imati ćete još jedan razlog da ostanete odgovorni prema svojim obvezama.

4.     Zapisujte svoje ciljeve

Zapisivanje svojih ciljeva prakse je bitno za njihovo ostvarianje. Pomoći će vam ukoliko ih stavite na neko vidljivo mjesto. Možete ih zapisati na ljepljivim bilješkama ili na bijelu ploču pored svog stola da vas podsjeća čemu težite. Kada izvršite svaki cilj, možete iskusiti postignuće tako da ga prekrižite prije nego što se odlučite na koji se od svojih preostalih ciljeva sljedeći želite usredotočiti.

Primjeri ciljeva prakse:

Sljedeće su primjeri ciljeva prakse za praksu u marketingu:

Naučiti kako koristiti marketinški alat za društvene mreže do 20. kolovoza.

Ovo će značiti specifičnu radnju koju želite naučiti uz datum do kada to želite naučiti. Ovaj cilj će vam omogućiti povećavanje vašeg znanja o nekom marketinškom alatu za društvene mreže i ići korak dalje  tako što ste odlučili točan rok do kojeg želite pokazati to znanje nekome drugom. 

Naći se s Markom na kavi do 9. rujna da razgovaramo o njegovoj ulozi.

Mnogi ljudi odlaze na praksu kako bi pratili određene ljude. Ako ste posebno zainteresirani za ono što prodajni predstavnik u vašoj marketinškoj tvrtki radi, možete si postaviti cilj da se sastanete s njim prije odlaska kako biste ga mogli pitati o njegovoj ulozi, dužnostima i svim savjetima koje bi mogli imati.

Dostavite pet 20-minutnih prezentacija o internet marketingu do kraja 3. kvartala.

Ovaj specifični cilj prakse navodi koliko prezentacija želite održati, koliko će trajati i kada ih želite dovršiti. Također navodi koju temu namjeravate obraditi tako da je možete početi proučavati sada i početi pripremati skice za svoje prezentacije.


Podijeli:

Još savjeta

Ravnoteža između privatnog i poslovnog života: Kako postići uspjeh u oba područja?

U današnjem brzom i zahtjevnom svijetu, pronalazak ravnoteže između karijere i privatnog života može biti izazov. Ipak, održavanje ove ravnoteže ključno je ne samo za osobno zadovoljstvo i zdravlje, već i za profesionalnu efikasnost. Evo nekoliko savjeta kako postići harmoniju između poslovnih obveza i osobnih interesa, uz primjere praksi koje neki poslodavci koriste za promicanje ove ravnoteže.

Članstvo u studentskoj udruzi - brži način do posla iz snova

Kako onda točno postići da budete čim bolji proizvod na razgovoru za posao? Učlanite se u studentsku udrugu! Nemojte biti kao prosječan student i samo odlaziti na predavanja, učiti i polagati ispite. Iskustvo koje možete dobiti aktivnim članstvom u studentskoj udruzi je neprocijenjivo. Vrijedi više od knjiga, interneta, seminara i raznih skupih predavanja jer studentska organizacija funkcionira slično kao i firma.

Tračevi na radnom mjestu - Kako ne postati glavna tema uredskih razgovora?

U svijetu gdje je komunikacija ključ uspjeha, radna mjesta nisu imuna na fenomen tračeva. Tračevi na radnom mjestu mogu imati različite posljedice, od stvaranja neprijateljskog okruženja do utjecaja na profesionalni razvoj pojedinca.

Od fakulteta do posla: Ključni koraci za uspješan prelazak studenata na tržište rada

Ulazak u svijet tržišta rada može biti uzbudljiv, ali i izazovan za studente i nedavne diplomante. Prijelaz iz akademskog okruženja u radno okruženje zahtijeva prilagodbu, nove vještine i razumijevanje dinamike tržišta rada. U ovom članku, istražujemo ključne korake koji vam mogu pomoći da uspješno napravite taj važan skok u vašoj karijeri.

Zašto želite raditi za našu kompaniju?

Ponekada dođe vrijeme da ste u potrazi za poslom pa naiđete na pitanje koje se jednostavno čini glupo. Pitanje koje je na prvi pogled tako osnovno. Ti trebaš posao, oni traže nekoga da taj posao obavlja, zapravo vrlo jednostavno? Pa ipak, to su pitanja koja mogu biti kamen spoticanja kod razgovora za posao.

Kako ohrabriti obeshrabrenog zaposlenika: 10 savjeta za učinkovito vođenje tima

U poslovnom svijetu, svaki zaposlenik ponekad doživljava izazove i trenutke obeshrabrenja. Ovi osjećaji mogu biti posljedica različitih uzroka, od radnih pritisaka do osobnih izazova. Kao voditelj, ključno je prepoznati te trenutke i pružiti podršku kako bismo pomogli zaposlenicima da prevladaju ove teškoće i vrate svoj entuzijazam za radom.


© 2025 Adorio - made within Croatia