SAVJETI ZA KARIJERU

Napuštam tvrtku, trebam li poslati oproštajni mail?

Kada napuštate posao, možda bi trebali poslati oproštajni email vašim kolegama. Ovaj email bi trebao biti poslan nakon što ste dali formalnu obavijest i predali otkazno pismo poslodavcu i dok se pripremate otići

U ovom članku, objašnjavamo zašto biste trebali poslati oproštajni email svojim surdanicima i nudimo vam savjete i primjere da vam pomognemo sastaviti svoj profesionalni oproštajni email.

Zašto biste trebali poslati oproštajni email?

Postoje tri primarna razloga zašto biste trebali poslati oproštajni email:

1. Dobar je bonton
Kada ste s grupom ljudi radili nekoliko mjeseci ili godina, često formirate bliske veze. Dobro napisani oproštajni mail vam daje priliku da vašim suradnicima i nadzornicima zahvalite na vremenu kojeg ste dijelili i podijelite svoj kontakt kako bi mogli ostati u kontaktu.


2. Održava vašu poslovnu mrežu

Kada ste s grupom ljudi radili nekoliko mjeseci ili godina, često formirate bliske veze. Dobro napisani oproštajni mail vam daje priliku da vašim suradnicima i nadzornicima zahvalite na vremenu kojeg ste dijelili i podijelite svoj kontakt kako bi mogli ostati u kontaktu.

Dok napredujete s vašom karijerom, bivše kolege i menadžeri mogu postati važan dio vaše poslovne mreže. Ovi kontakti mogu dati preporuke koje vam mogu pomoći i mogu vas upoznati sa novim poslovnim prilikama u budućnosti.

3, Pomaže dijeljenje informacije o prijelaznom planu


Kad napustite svoj posao, ljudi koji s vama redovito rade na obavljanju raznih zadataka i projekata možda nisu sigurni kome bi se obratili umjesto vas. Osim toga, ako ste bili odgovorni za upravljanje sustavom, procesom ili skupom informacija, oproštajni email može dati upute o tome što da rade nakon vašeg odlaska.

Oproštajni mail može pomoći u otklanjanju zabune i obavijestiti o novim postupcima. To će osigurati glatki prijelaz za vaše bivše suradnike.


Četiri savjeta u pisanju oproštajog maila suradnicima 

Slanje oproštajnog emaila vašim kolegama je bitan korak u prijelazu s jednog posla na drugi. Koristeći sljedeće savjete, možete napisati sveobuhvatan oproštajni email i skrenuti pažnju na vaš sljedeći korak u karijeri.



1. Ostanite pozitivni

Smisao oproštajnog emaila je da pokažete zahvalnost ljudima s kojima ste radili i da stvorite prilike da se povežete u budućnosti. Budite sigurni da poruka ostane jednostavna i pozitivna, zadržite negativna mišljenja o tvrtki i neprofesionalne opaske za sebe. Sjetite se: oprošajni email je vaša zadnja prilika da stvorite dobar dojam prije nego što nastavite sa svojom karijerom.


2. Pošaljite prije zadnjeg dana

Pošaljite email barem dan ili dva prije nego što idete da osigurate kolegama dovoljno vremena da stignu reagirat i odgovorit. Neki ljudi možda imaju pitanja o prijelaznom planu, a neki možda žele imati priliku pozdraviti se s vama uživo i da izmjenite kontakte.


3. Podijelite alternativne kontaktne informacije


Budite sigurni da ste uključili svoj broj telefona, osobnu email adresu i druge načine na koji vam se kolege mogu javiti u budućnosti.

4. Budite sažeti

Oproštajni email ne mora ići preko jedan ili dva paragrafa. Sve što trebate napisati je kratka zahvala, način na koji vam se drugi mogu javiti, detalji na prijelaznom planu i ako hoćete, rečenica ili dvije koje govore o vašem sljedećem pothvatu.


Tko bi trebao primiti vaš oproštajni email?


Trebali biste poslati oproštajnu poruku svima s kojima ste imali redovitu interakciju kroz vaše vrijeme na poslu. Ako radite za malu tvrtku gdje ste imali priliku upoznati se sa svima, najbolje je poslati email svima. Ako radite u velikoj tvrtci, možete poslati email samo ljudima u vašem odjelu i onima izvan s kojima ste surađivali na raznim projektima ili zadacima.

Dodatno, možda postoje kolege s kojima ste razvili dublju vezu nego s drugima. U tim slučajevima, možete poslati dodatni, osobni email.




Primjer: Oproštajni mail grupi kolegama


Naslov: Nastavljam dalje


Drage kolege,

Htio sam vas obavijestiti da sam prihvatio novu priliku i da ce moj zadnji dan u tvrtki biti sutra, 3. kolovoz.


Dok se veselim sljedećim koracima u mojoj karijeri, falit će mi rad sa svakim od vas.

Izuzetno mi se svidjelo vrijeme provedeno s ovom tvrtkom i jako sam zahvalan što sam upoznao svakog od vas.


Ako imate ikakvih pitanja u vezi mojih projekata, javite se Peri Periću, koji dolazi na moju poziciju dok novi projektni menadžer ne počne 1. rujna.



Ostanimo u kontaktu. Možete me kontaktirati na moju osobnu adresu e-pošte [unesite svoju osobnu email adresu] ili na broj telefona [broj telefona].

Hvala vam, puno sreće u vašim budućim nastojanjima!


Srdačan podrav,

Ante Antić

Podijeli:

Još savjeta

Recite mi nešto o sebi

Iako je to jedno od najčešćih pitanja kod razgovora za posao, ono gotovo uvijek malo zbuni kandidate. Možda se čini kao jednostavno pitanje, uostalom sve znate o sebi, ali odgovaranje na ovo pitanje tijekom razgovora za posao može izazvati stres, jer je preopširno. Možda ćete početi razmišljati što ta osoba želi čuti od vas ili koji dio svoje životne priče biste trebali ispričati. Iz toga razloga biste trebali vježbati odgovor na ovo pitanje

Što zapravo znači raditi u timu?

Osnovni uvjet uspješnog rada cijelog tima je dobra komunikacija svih članova. Ako je komunikacija otežana na bilo koji način, kompromitirana je i produktivnost i postojanje tima.

Zašto je važna motivacija?

Kažu da motivacija prosječno traje 3 do 5 dana, pa sami zaključujemo treba nas često motivirati. Sve je super dok nas ima tko motivirati ili još bolje ako smo dovoljno snažni da se motiviramo sami.

Koje ti se sve promjene događaju kad promijeniš posao?

Promjena posla je zasigurno svojevrsni šok za nas pa treba osluškivati svoje potrebe, posebice na samom početku. Primjera napuštanja svog radnog mjesta i zamjenom novog ima na pretek, no sami čin neminovno iziskuje i određene promjene, htjeli mi to ili ne.

Kako postići maksimalan angažman radnika?

U svojoj osnovi, angažiranost zaposlenika je mjera koja nam kazuje koliki trud je zaposlenik spreman uložiti. To je ključ produktivnosti, zadržavanja i cijelog niza ostalih KPI kao što su zadovoljstvo, sigurnost, apsentizam (odsustvo s posla).

Kako napisati otkazno pismo?

Odlučili ste krenuti dalje. Potpisali ste se na isprekidanu crtu ugovora na vašem novom poslu, te je sada jedino što stoji između vas i vašeg boljeg novog posla, podnošenje otkaznog pisma vašem trenutnom poslodavcu. Iako ovo nije prvi korak davanja otkaza (to bi bilo da sjednete sa šefom da mu date obavijest dva tjedna prije), jako je bitan


© 2023 Adorio - made within Croatia