SAVJETI ZA KARIJERU
Napuštam tvrtku, trebam li poslati oproštajni mail?
Kada napuštate posao, možda bi trebali poslati oproštajni email vašim kolegama. Ovaj email bi trebao biti poslan nakon što ste dali formalnu obavijest i predali otkazno pismo poslodavcu i dok se pripremate otići

U ovom članku, objašnjavamo zašto biste trebali poslati oproštajni email svojim surdanicima i nudimo vam savjete i primjere da vam pomognemo sastaviti svoj profesionalni oproštajni email.
Zašto biste trebali poslati oproštajni email?
Postoje tri primarna razloga zašto biste trebali poslati oproštajni email:
1. Dobar je bonton
Kada ste s grupom ljudi radili nekoliko mjeseci ili godina, često formirate bliske veze. Dobro napisani oproštajni mail vam daje priliku da vašim suradnicima i nadzornicima zahvalite na vremenu kojeg ste dijelili i podijelite svoj kontakt kako bi mogli ostati u kontaktu.
2. Održava vašu poslovnu mrežu
Kada ste s grupom ljudi radili nekoliko mjeseci ili godina, često formirate bliske veze. Dobro napisani oproštajni mail vam daje priliku da vašim suradnicima i nadzornicima zahvalite na vremenu kojeg ste dijelili i podijelite svoj kontakt kako bi mogli ostati u kontaktu.
Dok napredujete s vašom karijerom, bivše kolege i menadžeri mogu postati važan dio vaše poslovne mreže. Ovi kontakti mogu dati preporuke koje vam mogu pomoći i mogu vas upoznati sa novim poslovnim prilikama u budućnosti.
3, Pomaže dijeljenje informacije o prijelaznom planu
Kad napustite svoj posao, ljudi koji s vama redovito rade na obavljanju raznih zadataka i projekata možda nisu sigurni kome bi se obratili umjesto vas. Osim toga, ako ste bili odgovorni za upravljanje sustavom, procesom ili skupom informacija, oproštajni email može dati upute o tome što da rade nakon vašeg odlaska.
Oproštajni mail može pomoći u otklanjanju zabune i obavijestiti o novim postupcima. To će osigurati glatki prijelaz za vaše bivše suradnike.
Četiri savjeta u pisanju oproštajog maila suradnicima
Slanje oproštajnog emaila vašim kolegama je bitan korak u prijelazu s jednog posla na drugi. Koristeći sljedeće savjete, možete napisati sveobuhvatan oproštajni email i skrenuti pažnju na vaš sljedeći korak u karijeri.
1. Ostanite pozitivni
Smisao oproštajnog emaila je da pokažete zahvalnost ljudima s kojima ste radili i da stvorite prilike da se povežete u budućnosti. Budite sigurni da poruka ostane jednostavna i pozitivna, zadržite negativna mišljenja o tvrtki i neprofesionalne opaske za sebe. Sjetite se: oprošajni email je vaša zadnja prilika da stvorite dobar dojam prije nego što nastavite sa svojom karijerom.
2. Pošaljite prije zadnjeg dana
Pošaljite email barem dan ili dva prije nego što idete da osigurate kolegama dovoljno vremena da stignu reagirat i odgovorit. Neki ljudi možda imaju pitanja o prijelaznom planu, a neki možda žele imati priliku pozdraviti se s vama uživo i da izmjenite kontakte.
3. Podijelite alternativne kontaktne informacije
Budite sigurni da ste uključili svoj broj telefona, osobnu email adresu i druge načine na koji vam se kolege mogu javiti u budućnosti.
4. Budite sažeti
Oproštajni email ne mora ići preko jedan ili dva paragrafa. Sve što trebate napisati je kratka zahvala, način na koji vam se drugi mogu javiti, detalji na prijelaznom planu i ako hoćete, rečenica ili dvije koje govore o vašem sljedećem pothvatu.
Tko bi trebao primiti vaš oproštajni email?
Trebali biste poslati oproštajnu poruku svima s kojima ste imali redovitu interakciju kroz vaše vrijeme na poslu. Ako radite za malu tvrtku gdje ste imali priliku upoznati se sa svima, najbolje je poslati email svima. Ako radite u velikoj tvrtci, možete poslati email samo ljudima u vašem odjelu i onima izvan s kojima ste surađivali na raznim projektima ili zadacima.
Dodatno, možda postoje kolege s kojima ste razvili dublju vezu nego s drugima. U tim slučajevima, možete poslati dodatni, osobni email.
Primjer: Oproštajni mail grupi kolegama
Naslov: Nastavljam dalje
Drage kolege,
Htio sam vas obavijestiti da sam prihvatio novu priliku i da ce moj zadnji dan u tvrtki biti sutra, 3. kolovoz.
Dok se veselim sljedećim koracima u mojoj karijeri, falit će mi rad sa svakim od vas.
Izuzetno mi se svidjelo vrijeme provedeno s ovom tvrtkom i jako sam zahvalan što sam upoznao svakog od vas.
Ako imate ikakvih pitanja u vezi mojih projekata, javite se Peri Periću, koji dolazi na moju poziciju dok novi projektni menadžer ne počne 1. rujna.
Ostanimo u kontaktu. Možete me kontaktirati na moju osobnu adresu e-pošte [unesite svoju osobnu email adresu] ili na broj telefona [broj telefona].
Hvala vam, puno sreće u vašim budućim nastojanjima!
Srdačan podrav,
Ante Antić
Razumijevanje prednosti rada od kuće kao introvert
Rad od kuće sada je već uobičajen u mnogim industrijama gdje pojedinci mogu obavljati većinu svog posla na računalu. A introvertima to može donijeti razne prednosti i nedostatke dok se prilagođavaju novom načinu rada. Učenje načina za prevladavanje nekih prepreka koje proizlaze iz rada od kuće može pomoći ovim zaposlenicima da na novom formatu radnog mjesta steknu ugodno iskustvo. U ovom članku raspravljamo o prednostima i nedostacima rada od kuće kao introvert, dijelimo vještine koje treba razviti za ovu vrstu stila rada.
Koje teme u razgovoru s kolegama bi trebali izbjegavati?
Radno mjesto je često mjesto gdje se susreću različite pozadine, mišljenja i iskustva. Za očuvanje profesionalne atmosfere i produktivnosti, izuzetno je važno biti svjestan tema koje mogu biti izvor konflikta ili nelagode. U ovom članku istražujemo ključne teme koje je mudro izbjegavati u profesionalnom kontekstu, kako bi se održala harmonija i učinkovitost na radnom mjestu.
Kako pregovarati o plaći?
Pregovaranje o plaći jedan je od ključnih trenutaka u profesionalnoj karijeri. Uspjeh u ovom procesu može značajno utjecati na vaš financijski i profesionalni rast. Evo praktičnih savjeta koji vam mogu pomoći u ovom važnom zadatku.
Prvi kontakt s potencijalnim klijentom
Po prvi puta u životu trebate kontaktirati potencijalnog klijenta, ali ne znate ništa o tome.
Kako uvjeriti vašeg šefa da podrži vaše ideje: Savjeti za uspješno zastupanje vaših ideja
Jeste li ikada imali sjajnu ideju, ali ste se bojali kako će je vaš šef prihvatiti? Nije rijetkost da se suočimo s ovim izazovom, ali s pravim pristupom možete uvjeriti čak i najtvrdoglavije šefove da podrže vaše ideje.
Zašto je važna motivacija?
Kažu da motivacija prosječno traje 3 do 5 dana, pa sami zaključujemo treba nas često motivirati. Sve je super dok nas ima tko motivirati ili još bolje ako smo dovoljno snažni da se motiviramo sami.