Priča o nastanku Sofascorea iz bloga o Oliveru Dragojeviću zvuči gotovo nevjerojatno. Možete li opisati taj trenutak kad ste shvatili da hobi može postati ozbiljan poslovni projekt?
"Na svom blogu Cesarica pratili smo različite teme, a s vremenom smo shvatili da najbolje prolazi sportski sadržaj, i to konkretne brojke i praćenje tijeka igre u stvarnom vremenu. Upravo je ta tranzicija prema sportu bila ključna prekretnica. Dok se mnoge teme aktiviraju u valovima, sport je vječna priča: dostupan je svakome, prisutan svakodnevno i globalno razumljiv."
Dugo ste vremena rasli organski, bez vanjskih investitora. Što je bila najveća prednost, a što izazov takvog poslovnog modela?
"Razvijali smo se onoliko koliko smo mogli. Prvih nekoliko godina bili smo u minusu, ali smo vjerovali da naša ideja ima budućnost. Mogli smo brže rasti s investicijom, ali nas je taj potencijalno brži rast mogao i koštati krivih odluka donesenih na brzinu. Željeli smo samostalno donositi odluke, bez ikakvih utjecaja."
Kako je tekao vaš prijelaz na poziciju direktora strateškog razvoja i prelazak s operativnog na strateško planiranje?
"Početkom prošle godine donio sam odluku o ovom potezu, kada sam osjetio da je vrijeme da se maknem iz svakodnevne operative i više posvetim strateškom razvoju Sofascorea. Nakon toliko godina rada u operativi, postalo mi je jasno da mogu imati veći utjecaj ako se usmjerim na širu sliku: rast, prilike i globalno pozicioniranje brenda. Danas se fokusiram na otvaranje novih tržišta i jačanje prisutnosti Sofascorea u zemljama s velikim potencijalom. Cilj nam je postati vodeća globalna sportska platforma koja objedinjuje rezultate svih top sportova na svijetu."
Kako ste uspjeli izgraditi bazu od preko 35 milijuna korisnika bez klasičnih marketinških kampanja?
"Istina je da smo od početaka bili vođeni kvalitetom proizvoda i potrebama korisnika, ali i stalnim inovacijama. Uz to, imamo snažan marketinški tim koji radi sjajan posao na globalnoj razini. Naš rast proizlazi iz kombinacije vrhunskog proizvoda i pametno osmišljenih aktivnosti — od medijskih suradnji u gotovo svakoj zemlji svijeta do stvaranja grafika koje koriste mediji, treneri i klubovi. Jedan od primjera je naša Player of the Season kampanja koja je osvanula i na Times Squareu u New Yorku. Dakle, nije riječ o odsutstvu marketinga, nego o autentičnosti, inovativnosti i snazi samog proizvoda."
Što Sofascore izdvaja od globalnih konkurenata poput Flashscorea, ESPN-a ili Googlea?
"Na tržištu na kojem konkurencija nikad nije bila veća, Sofascore spaja ono što se često smatra suprotnostima: emociju i podatke. Naša Sofascore ocjena već više od 10 godina objektivno prikazuje učinak igrača i postala je globalni standard koji koriste mediji, klubovi i navijači diljem svijeta. Tu je i Torneo by Sofascore, koji omogućuje amaterskim i nižim ligama da budu prisutne u aplikaciji koju koristi više od 35 milijuna ljudi, povezujući tako cijeli sportski ekosustav. Sport ne bi smio biti privilegija elite, nego prilika za svakoga."
S detaljnim statistikama i algoritmima postali ste platforma za analizu. Je li to bio prirodan razvoj ili strateška odluka?
"Naš je cilj od početka bio stvoriti najbržu i najpouzdaniju sportsku platformu za rezultate uživo. Kako smo rasli, prirodno je došlo do širenja fokusa — od samog prikaza rezultata prema dubljoj analizi igre. Osluškujemo potrebe korisnika i stalno unaprjeđujemo platformu kako bismo ponudili najdetaljnije i najpouzdanije podatke."
Sunset Sports Media Festival u Zadru postao je prepoznatljiv projekt. Koji vam je cilj s ovim događajem?
"Cilj nam je da Sunset Sports Festival postane globalno prepoznatljiv događaj koji Hrvatsku pozicionira na karti sportskog biznisa i medija. Sofascore je IT kompanija pokrenuta sportom, pa nam je ovo savršena prilika da spojimo tehnologiju, sport i emociju. Dodjelom Player of the Season nagrada želimo okupiti sportsku elitu i stručnjake iz cijelog svijeta te izgraditi tradiciju koja će rasti svake godine."

Emisija s dodjele nagrada na američkom CBS-u bila je ogroman korak. Kako ste došli do te suradnje?
"Suradnja s CBS-om rezultat je dugogodišnjeg rada na izgradnji kredibiliteta i globalne prepoznatljivosti našeg brenda. Ideja o dodjeli nagrada proizašla je iz želje da Sofascore ocjena, koja godinama mjeri učinak igrača, dobije i službeno priznanje kroz globalni event. CBS je prepoznao autentičan spoj podataka, strasti i inovacije – upravo ono što nas definira."
Koji je sljedeći veliki korak za Sofascore?
"Sljedeći veliki korak bit će Svjetsko nogometno prvenstvo 2026., koje vidimo kao priliku za jačanje pozicije na američkom tržištu. SAD nam je već sada među top 10 zemalja po broju korisnika, a nakon Mundijala očekujemo da će biti broj jedan. Partnerstvo sa CBS-om i Peteom Radovichem važan je korak u tom smjeru. Paralelno ulažemo u razvoj platforme i ekskluzivne sadržaje koji postavljaju nove standarde u sportskoj analitici."
Planirate li proširiti platformu na više od 25 sportova?
"Da, ali promišljeno. Fokusirani smo na sportove s rastućom popularnošću i snažnim zajednicama, kao i na dublje pokrivanje postojećih, posebno nižih liga. Nogomet je i dalje naš glavni adut, ali širimo se pažljivo — jer održiv rast i kvaliteta podataka uvijek su nam prioritet."
Kako je bilo sjediti u CBS studiju uz Thierryja Henryja, Carraghera i Micha Richardsa?
"Iskreno, bio je to poseban trenutak. Godinama sam ih pratio na terenu, a sada sam sjedio s njima u studiju. Thierry Henry, Jamie Carragher i Micah Richards unose nevjerojatnu strast i znanje u svaki razgovor. Tada sam shvatio koliko je Sofascore narastao – od male ideje iz Hrvatske do globalnog brenda koji dijeli prostor s najvećima u svijetu sporta."
I dalje ste povezani s hrvatskim tržištem. Igrate li osobno HNL Fantasy ligu?
"Naravno! U globalnoj sam trenutno na 1507. mjestu, a u HNL Sofascore Founders League na 56. Ako se želite pridružiti i osvojiti nagradu na kraju sezone, kodove možete pronaći na mom X profilu."
Što biste poručili mladim hrvatskim poduzetnicima koji žele pokrenuti slične projekte?
"Budite znatiželjni i spremni testirati nove prilike. Prednost mladih je brzina – mogu isprobavati nove alate, ideje i tehnologije. Kad smo mi počinjali, bilo je konkurenata koji su se uspavali. Neizvjesnost je uvijek prisutna, ali oni koji su brzi, prilagodljivi i spremni učiti – pronaći će svoj put."
















