Na koji način prilagođavate svoje trgovačke centre prema veličini grada i broju potencijalnih kupaca?
Koncem 2021. godine, uveli smo novi format prodajnog centra. Naime, pored velikog (L), srednjeg (M), i malog (S) formata prodajnog centra uvodimo i najmanju kategoriju – dostavni centar. Radi se o takozvanom “mini” PEVEX-u koji će biti primjereniji u manjim hrvatskim gradovima. Ponuda robe biti će prilagođena za svaku pojedinu regiju ovisno o preferencijama i potrebama naših kupaca, dok će se svi ostali artikli moći naručiti za dostavu do centra. Na ovaj način želimo omogućiti svim našim građanima, pa i onima koji žive u manjim sredinama pristup našoj robi po odličnim cijenama.
Obzirom na odlične financijske rezultate, benefite od toga imaju i vaši zaposlenici?
Ulažemo u programe obrazovanja djelatnika koji se protežu kroz cijelu godinu. Programi obuhvaćaju stručna znanja ali i razvoj komunikacijskih vještina i vještina upravljanja. Izuzetno nam je bitna kultura timskog rada i stimulativno radno okruženje na svim razinama. Što se tiče primanja, od 2016. godine pa do konca 2021. godine, ista su porasla za 47%, a planiramo i daljnja povećanja sukladno ostvarenju naših poslovnih planova.
Koji su vaši planovi u području digitalizacije poslovanja? Mislite li da će web shop postati glavni prodajni kanal Pevexa?
Predviđa se da će web prodaja do 2025. godine činiti 25% cjelokupne maloprodaje. Kvalitetan i robustan web shop u sinergiji s mobilnom aplikacijom jedan je od prioriteta za naredna razdoblja. Planiramo sve naše artikle uvrstiti u web shop, a određeni broj artikala biti će eksluzivno dostupni samo putem web prodaje. Istovremeno, konačni cilj je ostvariti sinergijske efekte između fizičkih prodavaonica, web shopa i mobilne aplikacije.Koji su vaši budući planovi i investicije?
Svaki naš plan počinje sa tri imperativa, pružiti kupcima odličan omjer cijene i kvalitete naše robe, ispuniti očekivanja dioničara i omogućiti našim djelatnicima sigurno i stimulativno radno okruženje. Što se tiče širenja tržišta, svakako planiramo daljnji organski rast kroz otvaranje novih prodajnih centara, dok istovremeno razmatramo prilike i za anorganski rast.Govoreći o prodaji, osim značajnih ulaganja u web prodaju, planiramo u našim prodajnim centrima iskustvo kupnje obogatiti na način da se kupcu omogući isprobati proizvod, posavjetovati se, dogovoriti uslugu instalacije, ugradnje. Cilj je razviti model kompletne usluge na jednom mjestu.
















