Podijelite vaše iskustvo
Unutar samo nekoliko minuta možete poslodavca ocijeniti u sljedećim kategorijama: radno mjesto, plaća i napredovanje, rukovodstvo te međuljudski odnosi.
Sve je super i baš onako kako mi je bilo prezentirano na razgovoru. Kolege su super i uvijek spremni pomoći. Posla ima podosta, ali radna okolina je ispunjena dobrim raspoloženjem, pa dan prođe bez stresa.
+ Prednosti
Prijateljska okolina
Ured mi je blizu stana tako da idem pješke na posao. Atmosfera je ugodna i kolege su super. Uredi su otvorenog tipa i ponekad zna biti malo glasno. Ured u Osijeku je u centru grada, tako da se u pauzi može izaći na kavu i ručak s kolegama u obližnje restorane i kafiće.
+ Prednosti
Super ekipa u uredu. Fleksibilno radno vrijeme.
- Nedostaci
Uredu su otvorenog tipa što može smetati ljudima koji imaju problema s koncentracijom
Na poslu je uvijek dinamično i zanimljivo. Ekipa iz odjela je odlična, a radna atmosfera ugodna. Ponekad zna biti puno posla no s obzirom na prirodu toga posla, na sve se može pripremiti unaprijed. Najveći benefit je definitvno prilika za stjecanje znanja iz različitih područja, bilo to upravljanje i menadžment, administracija, razvoj zaposlenika, korištenje raznih programa u svrhe automatizacije te razvijanje vještine planiranja
+ Prednosti
Klizno radno vrijeme, odlične prilike za stjecanje novih znanja i vještina
- Nedostaci
Veliki obujam posla
Ekipa u uredu je super. Benefiti poput teretane, restorana, kafića, vrtića za djecu u sklopu kampusa i parking su plus. Dinamičan posao koji uključuje komunikaciju kako sa kolegama iz drugih odjela tako i sa vanjskim suradnicima.
+ Prednosti
dobra atmosfera, kolege, dinamičnost
- Nedostaci
minimum dana za rad od kuće
- fleksibilno radno vrijeme - odlični uvjeti rada - razne pogodnosti za zaposlenike, štednja u fondovima, popusti, službeni telefon, kvalitetna radna oprema
+ Prednosti
klizno radno vrijeme, pogodnosti
- Nedostaci
srednja visina plaće
Posao je zanimljiv i dinamičan, ima naravno minuse i pluseve kao i svaki drugi posao, ali dok god je puno vipe pluseva, super je :) Okruženje je poticajno, za dobre inicijative i ideje se uvijek nađe sluha, radna atmosfera je ugodna, a profesionalna.
+ Prednosti
Fleksibilno radno vrijeme i mjesto, odlučna kultura kompanije i super ljudi
- Nedostaci
Kompleksan organizacijski sustav
Il stvar varira od odjela do odjela ili su neke recenzije sto citam sad vec zastarjele. Kod mene je bilo 8 mjeseci na agenciji, 6 mjeseci A1 ugovor na određeno, nakon toga ugovor na neodređeno. Puno ljudi odlazi i vjerojatno su nekome stvari dosle iz guzice u glavu. Dosta ovisi i o sefovima odjela, neki prate rad zaposlenika, a neki imaju svoje filozofije pa se kod njih stagnira i u ugovornom i u financijskom smislu. Placa je jos uvijek ispod zagrebackog prosjeka, al je bruto u godinu dana narastao za 34%. Ne ocekujem isti ritam, al uz bonuse (sasvim ostvarive i jebiga, neprodajne o tima ne znam nista) ispadne skroz korektno. Prekovremeni placeni, rad neradnim danom i blagdanom isto, oko bolovanja se ne rade problemi. Kako je bilo u drugim call centrima pred par godina, ovdje je sjajno. O napredovanju i ostalim stvarima nemam pojma, prekratko sam tu. Prostora za poboljsanje sigurno ima. Cemo vidimo sto i kako dalje.
+ Prednosti
Bonusi, odlicna atmosfera na poslu, uredne isplate.
- Nedostaci
Radno vrijeme, manjak parkinga
Zanimljivo i dinamično radno mjesto. Veliki fokus na podacima i suportiranju poslovanja kroz analitiku. Odlična ekipa u uredu. Radim na vrlo zanimljivom projektu prediktivnog modela uz koji radim nekoliko manjih zadataka izvještavanja i analitike. Dosta kontakta s businessom tako da pozicija nije čisto kucanje podataka. Tempo rada je visok, no dostižan. Mogućnost rada od doma samo 2 dana u tjednu. Hardware i software ok, ništa ekstra. Lokacija nije baš bajna, no barem na kampusu ima pregršt sadržaja poput kafića, restorana i teretane. Radno vrijeme fleksibilno što je svakako plus. Plaćom sam zadovoljan kao i svim dodatnim pogodnostima od bonusa do interne tarife i dodatnog osiguranja.
+ Prednosti
Plaća, fleksibilno radno vrijeme, projekti, ekipa
- Nedostaci
Lokacija, nemogućnost češćeg rada od doma
Sviđa mi se što posao nije monoton, već je svaki dan nova prilika za učenje i stjecanje novog znanja i iskustva. To mi omogućava da rastem kao zaposlenik i osoba, što mi je bitno, jer mi nova znanja omogućuju da radim bolje ne samo u svom odjelu, već i u cijeloj kompaniji. Kolege nude pomoć i podršku, a sama kompanija dosta benefita i pogodnosti
+ Prednosti
Osim mnogobrojnih mogućnosti koje mi šire prostor za razvoj i napredovanje, sviđa mi se što dio vremena mogu raditi od kuće, što mi olakšava usklađivanje posla s obvezama s djecom i kućom . Stalno su nam na raspolaganju razne pogodnosti, a neke od njih imaju značajan financijskli benefit.
- Nedostaci
Posla ima dosta i ponekad je stvari potrebno odraditi brzo. Ali, meni osobno to čak i nije nedostatak, jer volim akciju, ona posao čini zanimljivijim.
Posla i odgovornosti svakim danom ima sve više i više što realno nije loše, ali da se ljudi pošteno plate za to. Zaposlenici su brojke i uštede, a misao vodilja da smo svi zamjenjivi: "Ako misliš da ti je tu loše, odi!" Blagodati openspace-u su neprocijenjive kad vas 50 počne pričati na mobilni telefon bilo s korisnikom, vendorom ili kolegom. Buka je vaš stalni prijatelj. O klimi da ne govorim, jednima je vruće, drugima hladno pa se vi dogovorite. Prehlade su neizbježne, jer ljudi kišu i kašlju po vama, a klice samo uživaju u seobi od jednog do drugog. Ako dobro radite samo će vas iskorištavati i dodjeljivati još više posla, dok će vam radni uvjeti iz dana u dan bivati sve lošiji. U odjelu u kojem radim trenutno ne postoji netko tko će vas mijenjati dok ste na godišnjem ili bolovanju pa vas sve lijepo dočeka. Također se od zaposlenika očekuje da nekako izmisli svoju zamijenu dok ga nema. Zvanje od strane svih dok ste na godišnjem ili bolovanju je nažalost normalna pojava. Plaća je neproprcionalna poslu koji se obavlja. Kad god se spomene da je veći obujam posla (zbog spajanja više kompanija u jednu ex Bnet, ex Amis, ex Metronet) i kako bi bilo lijepo vidjeti neki poticaj u novčanom obliku, uslijedi famozna rečenica: "Nemamo u budžetu." Na ovo se možete samo nasmijat, jer takve nebuloze se prodaju u A1. U odjelu u kojem radim ne postoiji mogućnost napredovanja zalaganjem, jedino moguće napredovanje je ako se nekom uvučete pod kožu i budete ulizica. Ako pak poštenim radom i primjerom pokazujete što znate i možete, očekujte samo više posla na istom mjestu za istu plaću koju ste dogovorili na prvom razgovoru. Rukovodstvo je loše, a obzirom da se isto tako mijenja brzinom kao čarape ne možete ništa drugo očekivati. Na pozicije dolaze "profesionalci" koji ne znaju posao svojih radnika, niti se trude upoznati ga. Sve rade kako bi ostvarili svoje ciljeve, a o radnicima ne brinu. Vizije su samo njima jasne i neprovodive u djelo. Pokušate li im objasniti kako neke stvari nemaju smisla i predložite im neka druga rješenja odgovor koji dobijete za prijedlog je da ste negativni i da ne želite promijene. Puna usta su im digitalizacije, a od toga ni d. Komunikacija između zaposlenika je vrlo dobra. Kolege su uvijek spremni pomoći i uskočiti, objasniti. To je nešto što još drži vodu u ovoj firmi, jer si zaposlenici uvijek koliko god bili u banani barem kad se ohlade dođu i pomažu jedni drugima. Komunikacija između vodećih i zaposlenika je međutim trula. Menageri nisu zainteresirani za problematiku bilo opću ili pojedinačnu i ne doživljavaju zaposlenike. Sastanci 1:1 odgađaju se u beskraj i zaposlenici nemaju ni pravu priliku reći sve što misle i žele, nego se to uvijek govori u prolazu, na što oni samo nabace smiješak i odmahuju rukom kako su to samo neki mizerni problemčići koji su im upravo prošli kroz jedno uho i kroz drugo izašli. Tužno i žalosno... Ljudima dati plaće kako spada i omogućiti im bonuse. Smanjiti planove koji nisu normalni. Slušati zaposlenike što govore. Prestati zvati i maltretirati ljude dok su na godišnjem/bolovanju.