Razgovor za posao
Istakni svoje rezultate i osiguraj razgovor za posao
Životopisi se mogu isticati svojim vizualnim i sadržajnim dijelom. Prilagodi ga svakom novom oglasu na koji se javljaš.
Martina Raškaj, mag.oec.
Puno je savjeta kako napisati što bolji životopis, kako se istaknuti u masi i kako da potencijalni poslodavac izdvoji baš tvoj životopis i pozove te na razgovor za posao. Ne postoji ultimativni vodič za idealan životopis, ali neki mali trikovi zasigurno mogu pomoći da osiguraš mjesto na intervjuu.
Životopisi se mogu isticati svojim vizualnim i sadržajnim dijelom. Prilagodi ga svakom novom oglasu na koji se javljaš. Time točno ciljaš i daješ do znanja kako se odlično uklapaš u ono što poslodavac traži. Meni osobno, veliki je napredak bio kada sam osim imena poslodavca dodala i opis posla. Zatim sam testirala još jedan savjet koji se pokazao kao pun pogodak, a to je isticanje svojih rezultata i postignuća.
Napiši sve svoje ideje koje su rezultat tvoje inicijacije, a koje su se zatim implementirale u svrhu poboljšanja određenog poslovnog procesa. Koliko se promet firme povećao zbog tvoje ideje ili kako su tvoj način i pristup prema potencijalnim klijentima povećali prodaju? Dakle, istakni relevantne stvari koje će zadiviti potencijalnog poslodavca i izdvojiti te kao kandidata. To je jedan od najboljih savjeta koje sam dobila za uređenje životopisa koji mi je već kod prvih poslanih prijava za posao osigurao poziv na razgovor. I doslovno, već su me u prvim minutama pitali konkretna pitanja i tražili su da im objasnim kako sam postigla navedene rezultate.
Poslodavci žele čuti ono što što imaš sposobnost postići, koliko ćeš se potruditi i zalagati za postizanje zacrtanih ciljeva. Žele čuti priču kako ti je to uspjelo jer žele potvrdu da to možeš i radeći za njih. Istakni svoje rezultate što konkretnije - brojčano, u postotku, vremenski - i ne sumnjaj da će ti to pomoći da ti se obrate i pozovu kao potencijalnog kandidata.
Tračevi na radnom mjestu - Kako ne postati glavna tema uredskih razgovora?
U svijetu gdje je komunikacija ključ uspjeha, radna mjesta nisu imuna na fenomen tračeva. Tračevi na radnom mjestu mogu imati različite posljedice, od stvaranja neprijateljskog okruženja do utjecaja na profesionalni razvoj pojedinca.
Život ste dali firmi u kojoj radite, a ona Vas je odbacila kao staru krpu?
Iznenadni gubitak posla nikada nije lagano proživjeti, a posebice kada se toliko poistovjećujete s Vašom firmom, ili kada toliko truda dajete na Vašem radnom mjestu. Međutim, postoji nekoliko koraka koje već danas možete poduzeti kako biste bili spremniji za ovakvu i sličnu vrstu budućih izazova.
Kako postići maksimalan angažman radnika?
U svojoj osnovi, angažiranost zaposlenika je mjera koja nam kazuje koliki trud je zaposlenik spreman uložiti. To je ključ produktivnosti, zadržavanja i cijelog niza ostalih KPI kao što su zadovoljstvo, sigurnost, apsentizam (odsustvo s posla).
Jeste li vi materijal za menadžment?
Možda se pitate, imate li sve što je potrebno da budete menadžer ili ako uopće želite biti jedan. Možda vam se ponudilo promaknuće i niste sigurni biste li trebali prihvatiti. Bitno je sjetiti se da čak ako netko misli da ste materijal za menadžment, ne znači da to morate prihvatiti ukoliko je to nešto što ne iskreno želite raditi. Nije svima suđeno da budu šefovi. To je u redu sve dok vaša odluka nije donesena zbog straha. Strah od pozicije moći, iako ste kvalificirani i željni toga, ne bi vas trebao sprječavati da se prebaciti na neku od pozicija u menadžmentu.
Započeti karijeru u maloj ili velikoj firmi, pitanje je sad!
Čak i Jack Ma, osnivač najveće e-commerce firme na svijetu Alibaba, u svom poznatom govoru ističe kako je karijeru bolje započeti u maloj firmi. Tvrdi da si u velikoj firmi dio velikog stroja, jedan kotačić koji pomaže da taj veliki stroj funkcionira, dok u maloj firmi naučiš što je strast prema poslu i puno različitih stvari odjednom.
Kako postati kandidat kojeg svaka tvrtka želi zaposliti
Vodite brigu o svojoj karijeri i preuzmite inicijativu. U današnjem svijetu cjeloživotnog učenja, a za poslodavca je kandidat koji brzo apsorbira i obrađuje nove informacije i povezuje različite površine zlata vrijedan. Vi znate više, vi ste više.





