Savjet za karijeru

Zašto je važno tražiti šefa povratnu informaciju?

Neke stvari radimo nesvjesno ili vjerojatno ne znamo drugačije. I baš zato trebamo tražiti šefa, i kolege, povratnu informaciju. Recite mu da biste htjeli porazgovarati s njim i hrabro nastupite. Pitajte ga je li zadovoljan vašim radom, smatra li da postoje vještine koje trebate vježbati, koje stvari radite odlično i koja su mu daljnja očekivanja.

Martina Raškaj, mag.oec.

Koliko ste se puta osjećali izgubljeno na poslu, niste znali radite li dobro ili postoji nešto što možete možda unaprijediti? Nadređeni vam ne prilazi i ne daje povratnu informaciju, a ni vama onda nije ugodno pitati za istu.

Bitno je da komunikacija između vas i nadređenog, a i ostalih kolega, bude otvorena i direktna. Razgovarajte o vašim zadacima, zamolite da vam se objasni, tražite pomoć. Jedino tako ćete svi znati idete li u dobrom smjeru. Zajednički je cilj svima da se isti i postigne, a to je moguće samo ukoliko pravilno komunicirate jedni s drugima.



Kako bismo osobno, ali i profesionalno rasli, trebamo znati naše stvarno stanje. Trebamo znati ide li nam dobro, u kojim smo područjima slabiji. Ima li nešto što trebamo promijeniti? Pohvalno je ako smo svjesni stvari koje nam "leže", a još više ako znamo na čemu trebamo dodatno raditi i usavršavati se. Ono kako se mi sami vidimo drugačije je od onoga kako nas vide drugi.

Neke stvari radimo nesvjesno ili vjerojatno ne znamo drugačije. I baš zato trebamo tražiti šefa, i kolege, povratnu informaciju. Recite mu da biste htjeli porazgovarati s njim i hrabro nastupite. Pitajte ga je li zadovoljan vašim radom, smatra li da postoje vještine koje trebate vježbati, koje stvari radite odlično i koja su mu daljnja očekivanja. Usvojite ovu praksu i tražite povratnu informaciju svaka dva do tri mjeseca ili kad osjetite da vam je potrebna, a isto možete napraviti i s kolegama.

Povratna informacija pomoći će vam da bolje funkcionirate u svakodnevnom radu, da otkrijete svoje vrline i mane, ili da se pravilnije rasporedite oko podjele zadataka. Nemojte očajavati i bojati se negativnih stvari koje biste mogli čuti, već se usredotočite na njih i poradite na njima kako ih više ne bi bilo. Nitko nije savršen, a i svaki dan je novi dan da učimo i radimo na sebi, zar ne?

Podijeli:

Image Description

Martina Raškaj, mag.oec.

Savjetnica za životopis i zapošljavanje. VELIKI optimist. Strastveni istraživač. Vječni putnik. Područje rada: Promjena kao komfor zona.
Još savjeta

Je li vrijeme da napokon date otkaz?

Kako znati je li ipak došlo vrijeme da date otkaz? Postoji pet znakova na temelju kojih možete bez sumnje zaključiti da je vrijeme da promijenite posao, ili da uvedete drastične promjene na Vašem radnom mjestu.

Prvi kontakt s potencijalnim klijentom

Po prvi puta u životu trebate kontaktirati potencijalnog klijenta, ali ne znate ništa o tome.

Zašto je važna motivacija?

Kažu da motivacija prosječno traje 3 do 5 dana, pa sami zaključujemo treba nas često motivirati. Sve je super dok nas ima tko motivirati ili još bolje ako smo dovoljno snažni da se motiviramo sami.

Kako se isticati u brzo rastućem tehnološkom okruženju?

Pronaći mentora je jedna od najbitnijih stvari koje možete učiniti u bilo kojoj fazi vaše karijere. Ako želite raditi na visokom nivou, tehnički gledano, onda vaš rad mora proći kroz pregled.

Zašto su poslovne titule važne?

Svako radno mjesto uključuje jedinstveni naziv radnog mjesta kojim tvrtke označavaju svoje zaposlenike i ukratko opisuju njihove odgovornosti. Nazivi poslova mogu se razlikovati od tvrtke do tvrtke, što može uzrokovati i razlike u plaćama između poslova koji rade istu stvar. Razumijevanje važnosti naziva posla može vam pomoći da bolje pregovarate na novoj poziciji i pomoći vam da dobijete novčanu naknadu koju zaslužujete. U ovom članku odgovaramo na pitanja o nazivima poslova, uključujući njihovu svrhu, zašto su važni, kako utječu na vašu plaću i načine na koje možete razgovarati o svom trenutnom ili budućem nazivu radnog mjesta s potencijalnim poslodavcem.

Sve tajne sastanka

Iako je riječ o poslovnom okruženju, trebate imati dozu opuštenosti i ljudskosti. Sastanak započnite s komplimentom, bilo osobe s kojom imate sastanak ili pak nekog detalja u uredu.


© 2025 Adorio - made within Croatia