Savjet za karijeru
Zašto je važno tražiti šefa povratnu informaciju?
Neke stvari radimo nesvjesno ili vjerojatno ne znamo drugačije. I baš zato trebamo tražiti šefa, i kolege, povratnu informaciju. Recite mu da biste htjeli porazgovarati s njim i hrabro nastupite. Pitajte ga je li zadovoljan vašim radom, smatra li da postoje vještine koje trebate vježbati, koje stvari radite odlično i koja su mu daljnja očekivanja.
Martina Raškaj, mag.oec.

Koliko ste se puta osjećali izgubljeno na poslu, niste znali radite li dobro ili postoji nešto što možete možda unaprijediti? Nadređeni vam ne prilazi i ne daje povratnu informaciju, a ni vama onda nije ugodno pitati za istu.
Bitno je da komunikacija između vas i nadređenog, a i ostalih kolega, bude otvorena i direktna. Razgovarajte o vašim zadacima, zamolite da vam se objasni, tražite pomoć. Jedino tako ćete svi znati idete li u dobrom smjeru. Zajednički je cilj svima da se isti i postigne, a to je moguće samo ukoliko pravilno komunicirate jedni s drugima.
Kako bismo osobno, ali i profesionalno rasli, trebamo znati naše stvarno stanje. Trebamo znati ide li nam dobro, u kojim smo područjima slabiji. Ima li nešto što trebamo promijeniti? Pohvalno je ako smo svjesni stvari koje nam "leže", a još više ako znamo na čemu trebamo dodatno raditi i usavršavati se. Ono kako se mi sami vidimo drugačije je od onoga kako nas vide drugi.
Neke stvari radimo nesvjesno ili vjerojatno ne znamo drugačije. I baš zato trebamo tražiti šefa, i kolege, povratnu informaciju. Recite mu da biste htjeli porazgovarati s njim i hrabro nastupite. Pitajte ga je li zadovoljan vašim radom, smatra li da postoje vještine koje trebate vježbati, koje stvari radite odlično i koja su mu daljnja očekivanja. Usvojite ovu praksu i tražite povratnu informaciju svaka dva do tri mjeseca ili kad osjetite da vam je potrebna, a isto možete napraviti i s kolegama.
Povratna informacija pomoći će vam da bolje funkcionirate u svakodnevnom radu, da otkrijete svoje vrline i mane, ili da se pravilnije rasporedite oko podjele zadataka. Nemojte očajavati i bojati se negativnih stvari koje biste mogli čuti, već se usredotočite na njih i poradite na njima kako ih više ne bi bilo. Nitko nije savršen, a i svaki dan je novi dan da učimo i radimo na sebi, zar ne?
10 osobina koje čine dobrog menadžera, prema Googleovim internim istraživanjima
U Google-u smo uvijek vjerovali da biti menadžer, pogotovo u dijelu inženjerstva, morate biti jako stručni ili bolji stručnjak od ljudi koji rade za vas, no ispada da je to apsolutno najmanje važno.
Istakni svoje rezultate i osiguraj razgovor za posao
Životopisi se mogu isticati svojim vizualnim i sadržajnim dijelom. Prilagodi ga svakom novom oglasu na koji se javljaš.
Zbog čega su visoko inteligentni ljudi često NESRETNI?
Meta analiza koja je ustanovila da intelekt ima pozitivan utjecaj na životnu sreću, međutim on je toliko malen da je gotovo pa beznačajan.
Kako upravljati timom kroz neslaganja i probleme
Lideri su odgovorni za funkcioniranje i uspjeh tima. To ne znači samo delegiranje zadataka i izvještavanje o uspjehu, nego i rješavanje teških situacija.
Vječne tehnike upravljanja vremenom: Kako učinkovito iskoristiti svaki trenutak
U svijetu koji neprestano juri, čini se da nikada nemamo dovoljno vremena. Radimo pod pritiskom rokova, obaveza i neprekidne distrakcije. No, unatoč ovim izazovima, postoje vječne tehnike upravljanja vremenom koje nam mogu pomoći da uspostavimo ravnotežu i iskoristimo svaki trenutak na najbolji mogući način
Kako izabrati ispravan font i veličinu fonta za životopis
Kod pisanja životopisa morate donijeti puno odluka. Trebate odlučiti koje informacije ćete uvrstiti, kako ih oblikovati i općenito koji format životopisa je najprikladniji za vas. Uz toliko dostupnog izbora, određivanja ispravnog odabira fonta može biti teška odluka.