Savjet za karijeru

10 osobina koje čine dobrog menadžera, prema Googleovim internim istraživanjima

U Google-u smo uvijek vjerovali da biti menadžer, pogotovo u dijelu inženjerstva, morate biti jako stručni ili bolji stručnjak od ljudi koji rade za vas, no ispada da je to apsolutno najmanje važno.

Prije 20 godina, najvjerojatnije biste se jako nasmijali da vam netko kaže da će vam se život neopozivo promijeniti zbog jedne tvrtke koja se zove Google.

No, kao što znate, Google je postao najveći subjekt u jednoj od najvećih tehnoloških tvrtki na svijetu. I to vam daje uvid u njegovo snažno istraživanje o tome što čini velikog menadžera.
Nije tajna, da biti dobar menadžer, može napraviti razliku u tome koliko je vaš tim sretan i koliko dobro funkcionira. Google ne samo da je to dokazao skepticima prije nekoliko godina, već je i identificirao 10 ponašanja svojih najboljih menadžera. Pa zašto onda ne naučiti od jedne od najuspješnijih tvrtki ikada?

1. Dobar voditelj


Zaposlenici trebaju i cijene menadžera koji ih trenira i izaziva, i to ne samo kada su u zaostatku.
Kao što je jednom Avery Augustine rekao, "Kada su u pitanju klijenti, škripavi kotač će najčešće biti podmazan." Isto vrijedi za zaposlenike kojima upravljate.

2. Osnažuje team i ne koristi se mikromenadžment


Mikromenadžment je uobičajena pogreška koju menadžeri čine, a da je uopće ne shvaćaju, koja obeshrabruje i frustrira zaposlenike.
No, Googleovo istraživanje je otkrilo da njegovi najbolji menadžeri to ne rade, umjesto toga nude pravu ravnotežu slobode i savjeta, pokazujući da vjeruju svojim izravnim izvješćima i zagovaraju tim.

3. Stvara timsko okruženje, pokazujući da mu je stalo za uspjeh i dobrobit cijelog tima


U prvoj iteraciji popisa, to je opisano kao "izražava interes i brigu za uspjeh i osobnu dobrobit članova tima".
Nekoliko godina kasnije, tvrtka je ažurirala ovaj unos kako bi odražavala istraživanja o psihološkoj sigurnosti koja omogućuje preuzimanje rizika, što je Google identificirao kao važnu karakteristiku učinkovitih timova, i nepristranost, ili proces osvješćivanja i suzbijanja nesvjesnih predrasuda.
Nije samo dovoljno imati raznolik tim, dobri vođe i menadžeri nastoje stvoriti inkluzivno okruženje svaki dan.

4. Produktivan je i usmjeren na rezultate


Zaposlenici ne žele raditi za menadžera koji je lijen. Žele biti član teama koji je produktivan i uspješan, i to je teško ako lider ne postavi letvicu.
"Kao menadžer, smatrat će vas se uzorom. Ne možete očekivati da će ljudi dati sve od sebe na poslu ako ne vide vas da to radite, zato se trudite uvijek dati najbolje od sebe."

5. Dobar je komunikator - sluša i dijeli informaciju



Učinkovito komuniciranje jedna je od osnova dobrog menadžera. Ali važno je također zapamtiti da veliki menadžeri daju prednost slušanju.
"Usmjereno, znatiželjno slušanje donosi emocionalno i osobno ulaganje u one koji rade za nas."
"Kada slušate ljude, osjećaju se osobno cijenjenima. To je znak predanosti."

6. Podržava razvoj karijere i daje povratnu informaciju o radu zaposlenika


Google je ukazao na istraživanje Gallupa, koja su pokazala da samo polovica zaposlenika zna koja očekivanja trebaju ispuniti na poslu.
"Ohrabriti zaposlenike da preuzmu inicijativu. Menadžeri moraju postaviti jasna očekivanja, držati zaposlenike odgovornim za njihovo ispunjavanje i brzo reagirati kada zaposlenici trebaju podršku."
Drugim riječima, menadžeri ne bi trebali samo pomoći svom timu da razviju vještine i unaprijede svoje karijere, već i da budu jasni u pogledu očekivanja i daju iskrenu povratnu informaciju o uspješnosti.

7. Ima jasnu viziju / strategiju za tim


Stephanie Davis, koja je osvojila jednu od Googleovih "Great Manager" nagrada, izjavila je da joj je izvješće o povratnim informacijama pomoglo da shvati koliko je važno da se vizija tima poistovjećuje s vizijom tvrtke.
Jasna i zajednička vizija može pomoći članovima vašeg tima da dobro rade zajedno.

8. Ima ključne tehničke vještine koje pomažu u savjetovanju teama


Google je zaključio kako
"U Google-u smo uvijek vjerovali da biti menadžer, pogotovo u dijelu inženjerstva, morate biti jako stručni ili bolji stručnjak od ljudi koji rade za vas, no ispada da je to apsolutno najmanje važno. To je važno, ali blijedi u usporedbi s drugim kvalitetama vođenja tima."
Dakle, sva nada nije izgubljena ukoliko se nađete u situaciji da upravljate ljudima koji znaju nešto više od vas.

9. Suradnja u Googleu


Google je nedavno proširio svoju listu za dvije nove osobine, za koje je istraživanje zaposlenika pokazalo, da je učinkovita suradnja među odjelima i bolje donošenje odluka važno za Googleove zaposlenike.
Bilo da ste u velikoj korporaciji, u početnoj fazi ili u neprofitnoj organizaciji, upravljanje timom i njegovo postizanje uspjeha ovisi barem djelomično o tome koliko dobro možete raditi s drugim teamovima.

10. Osoba koja donosi velike odluke


Zadnja stavka je podsjetnik, da koliko god je važno da menadžer sluša i dijeli informacije, važno je da zaposlenici cijene osobu koja donosi odluke.
Obrazložite svom timu, zašto ste donijeli neke odluke, zbog kojih je team uspio. To će pomoći vašem timu da razumiju kontekst i prioritete, poboljšati vlastito donošenje odluka u budućnosti i ostati angažirani i informirani.



Stav Ziv, urednik/pisac za TheMuse.com

Podijeli:

Još savjeta

Kako napisati otkazno pismo?

Odlučili ste krenuti dalje. Potpisali ste se na isprekidanu crtu ugovora na vašem novom poslu, te je sada jedino što stoji između vas i vašeg boljeg novog posla, podnošenje otkaznog pisma vašem trenutnom poslodavcu. Iako ovo nije prvi korak davanja otkaza (to bi bilo da sjednete sa šefom da mu date obavijest dva tjedna prije), jako je bitan

Kako ostaviti dobar prvi dojam na poslu?

Prvi dojam u poslovnom svijetu ima veliku važnost. Ovo nije samo trenutak kada upoznajete nove kolege, već prilika da postavite temelje za svoj dugoročni uspjeh i profesionalni rast. U ovom detaljnom vodiču, istražit ćemo kako možete efikasno ostaviti dobar dojam na poslu.

Kako uspješno proći kroz tranziciju iz jednog poslovnog sektora u drugi?

Promjena karijere može biti uzbudljiv, ali i izazovan proces, posebno kada se radi o prijelazu iz jednog poslovnog sektora u drugi. Bez obzira na vaše razloge - bilo da tražite nove izazove, veću zaradu ili više zadovoljstva u poslu - važno je pristupiti procesu tranzicije planski i strateški.

Kako povećati vlastitu vrijednost poslodavcu: 10 savjeta za uspješno napredovanje na poslu

Jedan od najvažnijih ciljeva svakog zaposlenika je postati nezamjenjiv u očima svog poslodavca. Kako biste se istaknuli i postali neprocjenjivi član tima, potrebno je uložiti trud i energiju u razvoj svojih vještina i kvaliteta.

Koje ti se sve promjene događaju kad promijeniš posao?

Promjena posla je zasigurno svojevrsni šok za nas pa treba osluškivati svoje potrebe, posebice na samom početku. Primjera napuštanja svog radnog mjesta i zamjenom novog ima na pretek, no sami čin neminovno iziskuje i određene promjene, htjeli mi to ili ne.

Kako postići maksimalan angažman radnika?

U svojoj osnovi, angažiranost zaposlenika je mjera koja nam kazuje koliki trud je zaposlenik spreman uložiti. To je ključ produktivnosti, zadržavanja i cijelog niza ostalih KPI kao što su zadovoljstvo, sigurnost, apsentizam (odsustvo s posla).


© 2024 Adorio - made within Croatia