SAVJETI
Kako ohrabriti obeshrabrenog zaposlenika: 10 savjeta za učinkovito vođenje tima
U poslovnom svijetu, svaki zaposlenik ponekad doživljava izazove i trenutke obeshrabrenja. Ovi osjećaji mogu biti posljedica različitih uzroka, od radnih pritisaka do osobnih izazova. Kao voditelj, ključno je prepoznati te trenutke i pružiti podršku kako bismo pomogli zaposlenicima da prevladaju ove teškoće i vrate svoj entuzijazam za radom.

Evo 10 korisnih savjeta kako podržati obeshrabrenog zaposlenika i potaknuti ga da vrati svoju motivaciju i entuzijazam.
Aktivno slušanje:
Prvo pravilo u pomoći obeshrabrenom zaposleniku je slušanje. Odredite vrijeme za razgovor s njima, omogućujući im da iskažu svoje frustracije, brige i mišljenja. Pokušajte razumjeti njihove probleme prije nego što ponudite rješenja.
Pohvala za dobre radne navike:
U trenucima obeshrabrenosti, zaposlenici često zaboravljaju svoje dosadašnje uspjehe. Podsjetite ih na njihove kvalitete i postignuća, ističući kako su doprinijeli timu i organizaciji.
Postavljanje realnih ciljeva:
Ponekad obeshrabrenost dolazi iz osjećaja da su njihovi ciljevi nedostižni. Radite zajedno s zaposlenikom kako biste postavili realne ciljeve i korake kako bi ih postigli. To će im dati osjećaj uspjeha kada postignu male korake prema većem cilju.
Podrška za razvoj vještina:
Pružite zaposleniku priliku za usavršavanje i razvoj vještina. To ne samo da će ih motivirati već će im dati osjećaj napretka i rasta.
Fleksibilnost:
Razmotrite fleksibilnost u rasporedu ili radnim zadacima ako je to moguće. Ponekad promjena okoline ili radnog vremena može osvježiti perspektivu zaposlenika.
Timski rad:
Potaknite timski rad i suradnju. Osjećaj pripadnosti timu može značajno podići moral obeshrabrenog zaposlenika.
Jasna komunikacija:
Komunicirajte jasno i otvoreno o očekivanjima i povratnim informacijama. Osigurajte da zaposlenik razumije svoju ulogu i kako njihov rad doprinosi ciljevima organizacije.
Mentorstvo:
Dodijelite mentorstvo obeshrabrenom zaposleniku. Osoba koja ih vodi i podržava može biti ključna u povratku samopouzdanja i motivacije.
Pauze i odmor:
Neka zaposlenik ima dovoljno vremena za odmor i oporavak. Ponekad pauza može pomoći u jasnijem sagledavanju situacije i povratku energije.
Pozitivna radna okolina:
Napravite radno okruženje koje potiče pozitivnost i podršku. To može uključivati stvaranje dobrog tima, poticajne poruke ili čak male geste zahvale.
___________________________
U konačnici, ključ je u dosljednosti i empatiji. Pokažite obeshrabrenom zaposleniku da nisu sami u svojim izazovima i da zajedno možete pronaći put prema naprijed. Podrška, razumijevanje i motivacija su ključni u poticanju obeshrabrenog zaposlenika da ponovno pronađe svoju strast i entuzijazam za radom.
Započeti karijeru u maloj ili velikoj firmi, pitanje je sad!
Čak i Jack Ma, osnivač najveće e-commerce firme na svijetu Alibaba, u svom poznatom govoru ističe kako je karijeru bolje započeti u maloj firmi. Tvrdi da si u velikoj firmi dio velikog stroja, jedan kotačić koji pomaže da taj veliki stroj funkcionira, dok u maloj firmi naučiš što je strast prema poslu i puno različitih stvari odjednom.
Nemaš vlastiti kapital, a želiš pokrenuti biznis?
Načine financiranja možemo podijeliti na tradicionalne i netradicionalne. U tradicionalne se načine ubrajaju vlastita sredstva, tj. ušteđevina, pomoć obitelji, krediti, razni poticaji, leasing, dobavljači i kupci.
Kako uživati u svom poslu?
Postoji mnogo ljudi koji su sretni sa svojim poslom, pogotovo ako rade posao koji se podudara s njihovim životnim ciljevima. Međutim, čak i s najboljim poslom, postoje vremena kada se borite da uživate u onome što radite. Tijekom stresnih vremena i demotiviranosti, traženje sreće u poslu može biti teško. U ovom članku, razmotriti ćemo zašto je uživanje u poslu bitno i provjeriti neke načine koji bi vam mogli pomoći da opet pronađete sreću u svom poslu.
Zašto je u poslovnoj karijeri dobro imati mentora?
Mentorstvo je kompleksan odnos koji se temelji na povjerenju, iskrenosti i razmjeni znanja između iskusnog pojedinca, mentora i manje iskusne osobe, štićenika. Ovaj odnos, često tkan kroz osobne i profesionalne sfere života, igra ključnu ulogu u razvoju karijere i osobnog rasta.
Kako izgraditi osobni brend?
U današnjem svijetu prepunom konkurencije, izgradnja i održavanje osobnog brenda postaje ne samo korisno, već i ključno za profesionalni uspjeh. Osobni brend nije samo za poznate osobe ili vrhunske poslovne lidere; to je nešto što svaki zaposlenik može - i trebao bi - razvijati. U ovom članku pišemo o važnosti izgradnje osobnog brenda i dajemo praktične savjete kako to postići.
Što možeš naučiti iz moje kampanje za potragom poslodavca iz snova
Slanje životopisa i hodanje od intervjua do intervjua po cijelom Zagrebu postali su svakodnevica. Neki ljudi jednostavno su me samo htjeli upoznati jer su bili oduševljeni idejom o kampanji i mojim proaktivnim pristupom u traženju posla, a naravno, bilo je i onih koji su mi odmah ponudili i konkretne pozicije u svojim kompanijama.