SAVJETI ZA KARIJERU
6 pravila za korištenje mobitela na poslu
Volimo mogućnosti naših mobitela, zar ne? Sa svojim prijateljima i obitelji se možete povezati u bilokojem trenutku, nema veze gdje ste, pa čak i na poslu. Naviknuli smo se da smo dostupni tijekom cijelog dana, no u isto vrijeme, to je velika distrakcija na poslu koja može nervirati vaše kolege i nadređene

Za korištenje mobitela na radnom mjestu postoje neka osnovna pravila:
1. Sklonite svoj mobitel
Prije svega, pokušajte staviti mobitel što dalje od vašeg stola, to će vam pomoći da se koncentrirate na posao. Pretjerano korištenje mobitela može biti štetno gledajući iz perspektive posla. Ostaviti ćete odličan dojam ukoliko ograničite korištenje mobitela, uostalom svako malo možete provjeriti ako ste propustili ikakav hitan poziv ili poruku.
2. Isključite obavijesti
Bitno je staviti svoj mobitel na vibraciju ili na bešumno. Vašim kolegama će sigurno smetati zvonjava konstantnih poruka. A kad vam je mobitel na vibraciji ili na bešumnom možete odgovoriti nekome na poruku bez da drugi znaju i ono najbitnije, nećete smetati vašim kolegama.
3. Koristite mobitel samo za bitne pozive
Pokušajte svoj mobitel koristiti samo kada je poziv ili poruka bitna i kad imate vremena. Teme o filmovima i čavrljanje s prijateljima putem mobitela, nije nešto što bi trebali raditi na poslu.
4. Kada se javljate na poziv, nađite neki privatni prostor
Kada se javljate na neki poziv na poslu, bilo to osobni ili privatni, bilo bi dobro da nađete neki privatni prostor. Ukoliko se javite za svojim radnim stolom, smetati će drugim suradnicima koji imaju stol do vas. Ukoliko nemate neki privatni prostor, najbolje je pričekati pauzu, te onda odgovoriti na sve propuštene pozive i poruke.
5. Ne nosite mobitele na toalet
Pričanje na toaletu je najneetičnije u poslovnoj kulturi i jako nehigijenski. Ljudi moraju razumijeti da ako ste na nekakvoj poziciji ili čak na najvišoj poziciji u tvrtki, nošenje mobitela na toalet neće izgledati dobro za vas. Nije niti toliko do radnog okruženja, pričanje s osobom dok ste na toaletu je nepristojno prema osobi s kojom pričate preko poziva, a i ljudima oko vas.
6. Ne gledajte na ekran svog mobitela na sastanku osim
Kad ste na konferenciji, budite sigurni da vam je telefon na bešumnom ili na vibraciji. Ako vidite hitan poziv ili poruku koja dolazi tijekom sastanka, prvo se morate ispričati svima, pa prošetati se van što prije moguće, onda se javiti na poziv ili odgovoriti preko poruke. Ako i dalje sjedite na sastanku, pokušajte smanjiti gledanje ekrana što više možete. Ukoliko kontinuirano gledate u ekran, nezainteresirani ste i ostavljate dojam da vam je sastanak nebitan.
Što trebate znati o karijeri u menadžmentu: Savjeti i mogućnosti
Karijera u menadžmentu može biti dinamična i izazovna, ali isto tako može biti i izuzetno ispunjavajuća. Za one koji su spremni preuzeti odgovornost, vođenje timova i postavljanje ciljeva, menadžment može biti idealno područje za izgradnju uspješne karijere. U ovom članku istražit ćemo ključne aspekte karijere u menadžmentu, kao i korisne savjete za one koji razmišljaju o ulasku u ovo područje.
Je li vrijeme da napokon date otkaz?
Kako znati je li ipak došlo vrijeme da date otkaz? Postoji pet znakova na temelju kojih možete bez sumnje zaključiti da je vrijeme da promijenite posao, ili da uvedete drastične promjene na Vašem radnom mjestu.
Koje teme u razgovoru s kolegama bi trebali izbjegavati?
Radno mjesto je često mjesto gdje se susreću različite pozadine, mišljenja i iskustva. Za očuvanje profesionalne atmosfere i produktivnosti, izuzetno je važno biti svjestan tema koje mogu biti izvor konflikta ili nelagode. U ovom članku istražujemo ključne teme koje je mudro izbjegavati u profesionalnom kontekstu, kako bi se održala harmonija i učinkovitost na radnom mjestu.
Unapređenje - usudiš li se izaći iz zone komfora?
S unapređenjem neophodno dolaze novi zadaci, nove situacije, ali i više odgovornosti. Ako ti svejedno unapređenje i izlazak iz zone komfora zvuče kao veliki rizik, uvijek se zapitaj što je najgore što se može dogoditi.
Kako uživati u svom poslu?
Postoji mnogo ljudi koji su sretni sa svojim poslom, pogotovo ako rade posao koji se podudara s njihovim životnim ciljevima. Međutim, čak i s najboljim poslom, postoje vremena kada se borite da uživate u onome što radite. Tijekom stresnih vremena i demotiviranosti, traženje sreće u poslu može biti teško. U ovom članku, razmotriti ćemo zašto je uživanje u poslu bitno i provjeriti neke načine koji bi vam mogli pomoći da opet pronađete sreću u svom poslu.
10 načina kako se nositi sa šefom koji Vas maltretira
Vaš šef je ljudsko biće, te baš kao i svi drugi socijalni odnosi u Vašem životu, i u ovoga treba ulagati vrijeme i trud. Na sreću, postoji pregršt jednostavnih tehnika i alata kojima uistinu možete povećati kvalitetu odnosa s Vašim nadređenim.