PRIJAVE ZA POSAO

Savjeti za slanje životopisa putem e-maila

Puno truda ste uložili u izradu životopisa i sada „samo“ trebate poslati e-mail poslodavcu. Da… zvuči banalno, ali prema nekim istraživanjima trećina prijava za posao odbaci se zbog slanja pogrešnog e-maila. U našem digitalnom vremenu uobičajeno je da poslodavci oglašavaju dostupna radna mjesta na platformama za zapošljavanje i često traže da se prijave pošalju putem e-maila. Iz toga razloga biste trebali znati kako ispravno poslati životopis e-mailom. Kako bismo vam olakšali stvari, napravili smo ovaj vodič o tome kako poslati životopis putem e-maila.

1. Provjerite upute iz prijave

Za početak, ključno je pročitati upute poslodavca za prijavu, pa provjerite naputke iz oglasa za posao kako biste bili sigurni da ste ispravno pripremili e-mail. Ukoliko ne pošaljete životopis prema uputama poslodavca, mogli biste pokazati nedostatak pažnje na detalje i vaša prijava će vjerojatno biti odbačena. Treba li dodati motivacijsko pismo? Je li vaš životopis ispravno formatiran? Trebate li koristi određeni naziv u predmetu ili referentni broj u e-mailu?

2. Neka bude sažeto

Predstavite se, napišite zašto šaljete e-mail i koje ste dokumente priložili te na kraju poruke možete dodati profesionalan i lijep pozdrav u kojem se nadate da ćete čuti povratno od menadžera za zapošljavanje.

3. Pripazite na pravopis

Obavezno provjerite pravopis i gramatiku vašeg e-maila, životopisa i motivacijskog pisma. Preporučujemo da pitate prijatelja ili umjesto toga koristite softvere za provjeru pravopisa poput Microsoft Worda. Ukoliko se istovremeno prijavljujte na posao kod više poslodavaca, onda pripazite da ste ispravno naveli naziv kompanije umjesto naziva tvrtke iz prethodne prijave za posao.

4. Koristite profesionalnu e-mail adresu

Možda vam se sviđa vaša privatna mail adresa koja se zove mali.princ44@gmail.com, ali za prijave za posao trebali biste koristiti profesionalnu e-mail adresu koja sadrži cijelo ili dio vašeg imena i prezimena. Poželjno je koristiti i modernog e-mail pružatelja poput Gmaila, umjesto zastarjele pružatelje iz razloga što bi osoba koja čita vaš životopis mogla pomisliti da ne pratite aktualne tehnološke trendove.

5. Spremite u PDF formatu

Ako ćete životopis poslati putem e-maila, onda ga spremite u PDF formatu, iz razloga što će se u nekom drugom formatu prilikom otvaranja dokumenta (kada ga druga osoba bude otvarala) možda promijeniti izgled životopisa koji ste tako pažljivo oblikovali.

6. Naziv datoteke

Navedite u nazivu datoteke vaše ime i prezime te riječ „životopis“, znači „Josip Josipović životopis“. Olakšajte osobi koja će čitati životopis da vidi o čemu se radi prije nego što uopće otvori datoteku. Ne samo da će biti jasno što je dokument, već će im također biti lakše pronaći datoteku na računalu ako zagube fizički dokument.

Kada ćete najčešće slati životopis e-mailom

Postoji mnogo razloga zbog čega biste mogli poslati životopis putem e-maila. Evo nekoliko najčešćih:

  • Prijavljujete se za natječaj i prema uputama trebate svoj životopis, motivacijsko pismo i sve druge dokumente poslati e-emailom.
  • Šaljete otvorenu zamolbu.
  • Prijavljujete se na posao na temelju preporuke.
  • Nakon networkinga na kojem ste se upoznali s osobom koja zapošljava.
  • Idete na neformalan razgovor i želite sugovorniku unaprijed poslati određene informacije o vama.

Ako ne pogriješite kod ovako sitnih detalja, povećat ćete si vjerojatnost poziva na razgovor za posao.

Podijeli:

Još savjeta

Članstvo u studentskoj udruzi - brži način do posla iz snova

Kako onda točno postići da budete čim bolji proizvod na razgovoru za posao? Učlanite se u studentsku udrugu! Nemojte biti kao prosječan student i samo odlaziti na predavanja, učiti i polagati ispite. Iskustvo koje možete dobiti aktivnim članstvom u studentskoj udruzi je neprocijenjivo. Vrijedi više od knjiga, interneta, seminara i raznih skupih predavanja jer studentska organizacija funkcionira slično kao i firma.

Život ste dali firmi u kojoj radite, a ona Vas je odbacila kao staru krpu?

Iznenadni gubitak posla nikada nije lagano proživjeti, a posebice kada se toliko poistovjećujete s Vašom firmom, ili kada toliko truda dajete na Vašem radnom mjestu. Međutim, postoji nekoliko koraka koje već danas možete poduzeti kako biste bili spremniji za ovakvu i sličnu vrstu budućih izazova.

Kako postati kandidat kojeg svaka tvrtka želi zaposliti

Vodite brigu o svojoj karijeri i preuzmite inicijativu. U današnjem svijetu cjeloživotnog učenja, a za poslodavca je kandidat koji brzo apsorbira i obrađuje nove informacije i povezuje različite površine zlata vrijedan. Vi znate više, vi ste više.

Zašto želite raditi za našu kompaniju?

Ponekada dođe vrijeme da ste u potrazi za poslom pa naiđete na pitanje koje se jednostavno čini glupo. Pitanje koje je na prvi pogled tako osnovno. Ti trebaš posao, oni traže nekoga da taj posao obavlja, zapravo vrlo jednostavno? Pa ipak, to su pitanja koja mogu biti kamen spoticanja kod razgovora za posao.

Jeste li blizu burnouta?

Tanka je granica između posvećenosti vašoj karijeri i pretjeranog radoholičarstva. Naravno… trebate biti marljivi i odlično obavljati svoj posao, ali ne po cijeni vašeg zdravlja. Neki od nas pretpostavljaju da je preopterećenost na poslu nešto što se rutinski od nas očekuje. I iako je istina da se od svih nas očekuje da učinimo više nego što smo uspjeli u prošlosti, važno je prepoznati znakove kada prezaposlenost doseže opasnu razinu

Kako napustiti posao koji mrzite?

Napuštanje nekog posla kojeg mrzite može vam poboljšati raspoloženje i dati vam priliku da tražite nove profesionalne izazove. Međutim, kada napuštate posao, a pritom treba ostati profesionalan, može biti izazovno. Možete naučiti kako otići u prijateljskom „tonu“ sa svojim nadređenim i kolegama kako biste i u budućnosti mogli održavati te odnose. U ovom članku raspravljamo o tome kada biste trebali napustiti posao, o prednostima napuštanja posla i savjetima kako to učiniti.


© 2024 Adorio - made within Croatia